enzo kom je tot het besluit dat het niet meer kan.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: enzo kom je tot het besluit dat het niet meer kan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 21:52

Maar profiel is wel een jaar oud. En TS geeft aan geen honden meer te willen totdat kind en kind-op-komst oud genoeg zijn.....

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 21:55

Hhilde schreef:
Waarom moet altijd alles van iedereen nagetrokken worden?

@TS: Gaat het hier om een volle reu?

Omdat sommige mensen niet zomaar achter de kudde aanhuppeld en alles klakkeloos aanneemt ;) .

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 21:58

liesjecryos schreef:
Omdat sommige mensen niet zomaar achter de kudde aanhuppeld en alles klakkeloos aanneemt ;) .

Dat doe ik ook niet, maar daarom hoef ik nog niet tussen berichten te gaan zoeken.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:00

Dat is ook niet gebeurd, sommigen herinnerden zich het andere topic gewoon nog.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:04

Zou fijn zijn indien TS nog een keer zou reageren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:05

slimmerik schreef:
De hond die ze nu te koop aanbiedt is iig een andere hond dan uit haar profiel. Totaal andere aftekeningen. En als dit al een hond is die 5 jaar oud is heeft de hond elders ook een geschiedenis gehad. Ben daar eerlijk gezegd wel benieuwd naar. Maar het is aan de TS of ze daar antwoord op wilt geven.

JG: daar maak ik me ook zorgen om. Kindje moet behoorlijk pijn hebben..... :(:)
3 tanden uit de mond.. :(:)
Ik vraag me écht af hoe dat gebeurd is.

Petratje72; inderdaad.. :j maar was in het andere topic (over die boete) ook zo..
Veel mensen, veel vragen, maar bijna geen antwoorden.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:06

idd; het blijft angstvallig stil rond de ts; dit terwijl meerdere goede tips zijn gegeven en er zelfs iemand de hond wil overnemen
dit hele topic heeft een apart wening gekregen en ik ben heel benieuwd naar opheldering vd ts

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:07

Er is meer dan bokt hoor.... ;) Niet iedereen zit elk uur van de dag op bokt....

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:09

Ik heb dat Topic over de andere hond net vlug doorgenomen.
TS wordt december 2010 beschuldigd en mei 2011 is de desbetreffende hond al niet meer in bezit...
Ik krijg medelijden met de honden! Heb net mijn lab vertelt dat hij toch wel boft met zijn mandje bij mij. Hij keek me iig begrijpend aan ;-)

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:10

tamaramt schreef:
immers je hebt de hond al 5 jaar en je kind 2 jaar dus een valse hond of zieke hond(tumor) had al eerder opgemerkt moeten worden.

Zoals ik eerder al schreef blijkt de leeftijd van 4 a 5 jaar juist vaak de leeftijd te zijn waarop dit soort problemen echt tot uiting komen. Onze golden retriever die dus wel een 'fout' in zijn hersenen had werd ook pas op die leeftijd echt agressief en beet mij dus ook zomaar vanuit het niets twee keer door (ik was toen 12 a 13).

Foahriya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:11

Mareng schreef:
Jouw advertentie op Marktplaats is uitermate vreemd.... Beller is sneller, hoezo? En dan wat wazige fotos erbij.... Ik zou er even goed de tijd voor nemen en een goede en ervaren baas voor zoeken!

Waar staat die advertentie?

Rapperijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:12

Ben ik nu de enige die vindt dat de prioriteiten hier in het topic een beetje verkeerd liggen?

Iedereen, inclusief TS, is bezig met de hond, wat er in het dier omgaat en wat ervan moet worden. Is er niemand die zich afvraagt hoe het nu verder moet met de zwaargewonde en getraumatiseerde kleuter?? :(:)

Ik krijg een heel ongemakkelijk gevoel bij dit topic. Die hond is vals. Hij heeft een kindje keihard in het gezicht gebeten. Die hond hoort niet op marktplaats thuis, die hond moet dood. Zonder gezeur, zonder gedoe, maandagochtend als eerste.

TS, als je die hond verkoopt, heb je geen zicht op wat er daarna met hem gebeurt. Hij kan nog eens een kind pakken, en dan misschien met NOG ergere gevolgen. Je moet je verantwoordelijkheid nemen. Laat hem afmaken.

Ik begrijp niet dat TS als moeder lacherig doet om hoe haar kind verminkt is geraakt, en zich zorgen maakt om het welzijn van het dier dat dat gedaan heeft. Ik vind het echt niet normaal :n

Mareng

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:13

Foahriya schreef:
Mareng schreef:
Jouw advertentie op Marktplaats is uitermate vreemd.... Beller is sneller, hoezo? En dan wat wazige fotos erbij.... Ik zou er even goed de tijd voor nemen en een goede en ervaren baas voor zoeken!

Waar staat die advertentie?

Herder Grave dan vind je hem wel..

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:16

Mee eens Rapperijder.... maar we zitten op een dierenforum en dan zie je vaak dat een dier op de eerste plaats wordt gezet.... heel bizar....

Foahriya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:17

Pff. Sowieso, doe je hond NOOIT weg via Marktplaats. Zie mijn onderschrift maar, zo zijn wij ook opgelicht geweest door hondenhandelaren.
http://dier-en-natuur.infonu.nl/huisdie ... terij.html
Je weet nooit hoe het met je hond gaat wanneer hij opeens weer weg is bij diegene die je hond gekocht heeft, laat staan hoe hij behandeld wordt.
Mijn hond zou ik nooit maar dan ook nooit zo weg doen.
En die prijs, jemig zeg, wij hebben laatst een golden retriever reu van 6 gekocht en wij vonden 250,- al duur. 600 euro voor die hond? En dan zulke slechte foto's hebben..
De advertentie tekst is ook raar 'je moet niet bang zijn voor hem want dit merkt hij meteen.' Tja, dan krijg je al helemaal geen 600,- euro hoor, mensen kappen af op die tekst.
Laatst bijgewerkt door Foahriya op 13-08-11 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:18

Jolliegirl schreef:
Er is meer dan bokt hoor.... ;) Niet iedereen zit elk uur van de dag op bokt....
Dat is waar, maar je kunt zien dat ts aan het eind van de middag nog online is geweest. ;)

Ze is aan niemand verantwoording verschuldigd, behalve haar kindje en hond.
Toch zou het wel fijn zijn om te horen of ze iets heeft gehad aan de tips.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:19

Foahriya schreef:
De advertentie tekst is ook raar 'je moet niet bang zijn voor hem want dit merkt hij meteen.' Tja, dan krijg je al helemaal geen 600,- euro hoor, mensen kappen af op die tekst.

De verkeerde mensen kicken juist op die tekst ben ik bang..... |(

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:20

Ik voel me even heel dom... Maar ik snap het niet.
Kan iemand mij uitleggen hoe een kindje een paar tanden kwijt kan raken door een hondenbeet???

Foahriya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:20

slimmerik schreef:
Foahriya schreef:

De verkeerde mensen kicken juist op die tekst ben ik bang..... |(

Ja, dat is ook waar. Mensen kunnen zich zo anders voordoen, terwijl ze recht voor je gezicht liegen.
Pas echt op met marktplaats want voor je het weet is je hond weg en krijg je hem niet meer terug, wordt hij
mishandeld of weet ik veel wat. Ik zou er niet aan moeten denken.. Of gaat het de ts om het geld?

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:21

KoudbloedKim schreef:
JastieHorse schreef:
Hhilde ik ben blij dat jij op jou leeftijd wel alle honden begrijpt :')
Hoe weet jij nou hoe oud ze is.. :=
Staat niks in haar profiel.
Ik denk wel dat zij voor een groot deel uit ervaring spreekt, dat kun je echt wel merken aan de dingen die ze zegt.

Toevallig weet ik dat ze pas 17 is geworden ;) En ze heeft echt wel een punt..maar ook niet iedere hond is hetzelfde.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:21

Petratje72 schreef:
Kan iemand mij uitleggen hoe een kindje een paar tanden kwijt kan raken door een hondenbeet???

Kindje heeft een gat in de wang en daardoor zijn 3 tanden uit de kaak gescheurd vermoed ik.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:22

slimmerik schreef:
Petratje72 schreef:

Kindje heeft een gat in de wang en daardoor zijn 3 tanden uit de kaak gescheurd vermoed ik.

Maar voordat er dan 3 tanden uitzijn breek je toch ook je kaak???

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:23

Petratje72 schreef:
Ik heb dat Topic over de andere hond net vlug doorgenomen.
TS wordt december 2010 beschuldigd en mei 2011 is de desbetreffende hond al niet meer in bezit...
Ik krijg medelijden met de honden! Heb net mijn lab vertelt dat hij toch wel boft met zijn mandje bij mij. Hij keek me iig begrijpend aan ;-)

Nou sorry hoor, maar dit vind ik nogal een beschuldiging! Medelijden met de honden, waarom dan?
Ik ken TS, en die is echt wel goed voor haar beesten hoor.

Ten tweede is ze dyslectisch en dus die opmerkingen over spellingscontrole kunnen ook wel achterwegen blijven.

En toevallig weet ik dat TS momenteel 2 verjaardagen heeft dit weekend, dus haar leven bestaat ook uit wel meer dingen dan bokt.
Al die valse verwijten en beschuldigingen hier, terwijl niemand het echte verhaal, laat staan de TS kent, walgelijk vind ik dat.

En zwaargewonde getraumatiseerde kleuter is wat overdreven.

En @ JastieHorse, bedoel je dat TS 17 is geworden?

En ook heeft het verhaal van die andere hond hier compleet niks mee te maken, dus speculeren over die zaak is hier niet aan de orde lijkt me. :)
Laatst bijgewerkt door Miracle_ op 13-08-11 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:24

Hhilde schreef:
Jolliegirl schreef:
Ik ben het helemaal met je eens....

Waarschuwing van de hond of niet....
Een kind bijten.. not done... een volwassen bijten.. not done...

Ik had m allang t huis uitgedaan..... De volgende keer gaat het wél flink mis...

Dan had mijn hond al een stuk of 10 keer het huis uit gelegen. Want door onze eigen fouten zijn we allemaal al eens gebeten. Maargoed, ik heb natuurlijk ook een uitermate agressief hondje hier in huis, verschrikkelijk :+

nou al zou mijn hond mij bijten krijgt hij toch echt een bijt terug of een knal voor ze hasses....maar 600 euro voor een herder die dr kind heeft gebeten en t staat NIET in de advertentie vind ik zeer kwalijk van de ts vind het erg lakserig overkomen als de ts er niks over vermeld in de advertentie...

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:27

Miracle_ schreef:
En @ JastieHorse, bedoel je dat TS 17 is geworden?

Nope...