Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
slimmerik schreef:3 tanden uit de mond..De hond die ze nu te koop aanbiedt is iig een andere hond dan uit haar profiel. Totaal andere aftekeningen. En als dit al een hond is die 5 jaar oud is heeft de hond elders ook een geschiedenis gehad. Ben daar eerlijk gezegd wel benieuwd naar. Maar het is aan de TS of ze daar antwoord op wilt geven.
JG: daar maak ik me ook zorgen om. Kindje moet behoorlijk pijn hebben.....
maar was in het andere topic (over die boete) ook zo..
Niet iedereen zit elk uur van de dag op bokt.... tamaramt schreef:immers je hebt de hond al 5 jaar en je kind 2 jaar dus een valse hond of zieke hond(tumor) had al eerder opgemerkt moeten worden.
Jolliegirl schreef:Dat is waar, maar je kunt zien dat ts aan het eind van de middag nog online is geweest.Er is meer dan bokt hoor....Niet iedereen zit elk uur van de dag op bokt....

slimmerik schreef:Foahriya schreef:De advertentie tekst is ook raar 'je moet niet bang zijn voor hem want dit merkt hij meteen.' Tja, dan krijg je al helemaal geen 600,- euro hoor, mensen kappen af op die tekst.
De verkeerde mensen kicken juist op die tekst ben ik bang.....
KoudbloedKim schreef:JastieHorse schreef:Hoe weet jij nou hoe oud ze is..Hhilde ik ben blij dat jij op jou leeftijd wel alle honden begrijpt
Staat niks in haar profiel.
Ik denk wel dat zij voor een groot deel uit ervaring spreekt, dat kun je echt wel merken aan de dingen die ze zegt.
En ze heeft echt wel een punt..maar ook niet iedere hond is hetzelfde. slimmerik schreef:Petratje72 schreef:Ik voel me even heel dom... Maar ik snap het niet.
Kan iemand mij uitleggen hoe een kindje een paar tanden kwijt kan raken door een hondenbeet???
Kindje heeft een gat in de wang en daardoor zijn 3 tanden uit de kaak gescheurd vermoed ik.
Petratje72 schreef:Ik heb dat Topic over de andere hond net vlug doorgenomen.
TS wordt december 2010 beschuldigd en mei 2011 is de desbetreffende hond al niet meer in bezit...
Ik krijg medelijden met de honden! Heb net mijn lab vertelt dat hij toch wel boft met zijn mandje bij mij. Hij keek me iig begrijpend aan
Hhilde schreef:Jolliegirl schreef:Ik ben het helemaal met je eens....
Waarschuwing van de hond of niet....
Een kind bijten.. not done... een volwassen bijten.. not done...
Ik had m allang t huis uitgedaan..... De volgende keer gaat het wél flink mis...
Dan had mijn hond al een stuk of 10 keer het huis uit gelegen. Want door onze eigen fouten zijn we allemaal al eens gebeten. Maargoed, ik heb natuurlijk ook een uitermate agressief hondje hier in huis, verschrikkelijk