Ragebol1977 schreef:Hahaha Adil, ik heb nog een paar eendagskuikens in de vriezer liggen. Belang bij?
Nee zonder gekheid.....ik vraag me af of de mensen die voeren hier goed aan doen. Oehoe hoort bang te zijn voor mensen, als hij straks volwassen is en niet bang voor mensen kon je wel eens een probleem krijgen.
Dat vroeg ik mij ook af. Maar het schijnt dat de vogel door experts is bekeken na het telefoontje en die gaven aan dat het dier bijgevoerd moest worden omdat hij het anders niet zou overleven. Mijn buren hebben toen gezegd dat zij dat wel wilden doen, dus nu hebben zij alles vol met dode cavia's, hamsters, muizen e.d.

Ik moet zeggen, toen hij nog niet gevoerd werd was hij ook niet echt bang, ik kon toen verdraaid dicht bij hem komen. Als je zo op hem afloopt vliegt hij ook gewoon weg, alleen als je met een stukje vlees voor zijn ogen heen en weer bommelt komt hij. Hoewel dit ook al minder wordt, dit was de eerste dag het ergste omdat hij schijnbaar vreselijk veel honger heeft gehad.
Sinds ze hem voeren is hij hier ook niet meer de hele dag. Dat was hij voor de tijd wel.
Die mensen hebben gezegd dat wanneer hij helemaal op krachten is en beter kan vliegen, hij vanzelf wel weer weg gaat.