zal eens kijken of ik er een foto van kan maken.
edit: onmogelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
randie schreef:ooh helemaal vergeten. Beer is aangevallen door een jack russel! hij liep er op af deed heet onderdanig. En ineens greep dat K*T beest beer in zijn neus, flinke schrammen op zijn neus en zijn tong helemaal kapot.Helemaal gespleten. Dat is nu dik een week geleden en zijn tong is nog steeds gespleten.. Reactie van die man was ook achtelijk, hij stond met zijn fiets stil voor ons huis / oprit. Beer eropaf , Jack bijt..Zegt hij: ooh dat doet hij wel vaker. Misschien dat hij toch maar een muilkorf om moet...
zal eens kijken of ik er een foto van kan maken.
edit: onmogelijk. is een snee van 1 cm net iets linkser dan het midden van de tong
randie schreef:Weer die man met zn jack tegen gekomen. Blijf maat uit zijn buurt want hij heeft zijn dag niet:S. Hallo blijf jij dan maar uit de buurt..Heb gehoord dat hij nog een labrador pup heeft gepakt hier in de buurt en een andere hond die voor 300 euro schade aan zijn snuit had. Heb met mijn zusje overlegd als dat mormel nog een keer beer grijpt of een poging doet, dan doen we aangifte. Hij geeft zelf aan dat het beest iedereen aanvalt.. En als beer inderdaad wat ouder is en hij pakt de jack terug hebben wij een probleem.
Citaat:@ randie: Hoe is het nu met Beer en zijn tong?
En hoe reageert hij nu op andere honen? Hopelijk heeft hij er geen harde klap aan overgehouden?
randie schreef:leuke foto's newmom! )
randie schreef:https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 2394_n.jpg
Dat is beer zijn speelgoedbak. En hij moest net het onderste speeltje hebben