Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThreeFingers schreef:Heb niet alles gelezen!
Maar het kan eigenlijk amper kwaad, het komt behoorlijk vaak voor ook in de natuur ( en ja ook bij paarden ).
En er komen ook afwijkingen voor bij niet verwante dieren!
stef schreef:TS heeft besloten dat over 2 weken (mits drachtig) alles weg gehaald wordt, precies zoals aangegeven werd, en nog steeds krijgt ze commentaar....
Schiet mij maar lek, k snap er geen *piep* meer van
ThreeFingers schreef:BrankaZ schreef:Misschien wel even verder lezen en je verdiepen in de erfelijkheidsleer voor je dit soort opmerkingen plaatst?
Bedoel je mij ermee?
anneliesdj schreef:Fijn dat je het laat weghalen mocht ze drachtig zijn, je kunt haar later altijd nog een nestje laten krijgen en dan heb je tenminste de tijd om een goede kater uit te zoeken
Voor iedereen die nog steeds denkt dat inteelt geen kwaad kan, scroll hier maar een stukje naar beneden: [BB] Mijn kat is aan het bevallen nu, spannend!
En hierboven werd gezegd dat het in de natuur ook voorkomt; dat is NIET waar, in elk geval niet onder normale omstandigheden.
stef schreef:TS heeft besloten dat over 2 weken (mits drachtig) alles weg gehaald wordt, precies zoals aangegeven werd, en nog steeds krijgt ze commentaar....
Schiet mij maar lek, k snap er geen *piep* meer van
ThreeFingers schreef:Waar basseer jij op dat het in de natuur NIET voorkomt? Of denk je nu echt dat papakonijn weet dat hij dochterkonijn dekt?