Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quera schreef:Hoi,
Wij krijgen 2 kittens. Het zijn onze eerste katten maar welk voer is nou goed. We hebben ook de kant van KVV op gekeken.
Sassol schreef:quera schreef:Hoi,
Wij krijgen 2 kittens. Het zijn onze eerste katten maar welk voer is nou goed. We hebben ook de kant van KVV op gekeken.
Eigenlijk is al het graanvrije voer goed. Of dat nou brok of vlees is. Al geef ik zelf voorkeur aan vlees vanwege het vochtgehalte.
In Carnibest zit bijv. rijst (behalve de diabetes versie) de reden voor mij om geen carnibest te voeren.
Als je graanvrij voer koopt, zit je eigenlijk altijd goed.
Hanneke84 schreef:Je kan beter geen brok en kvv tegelijk op 1 dag voeten toch? Ze verteren allebei anders wat problemen kan geven. Of je moet al geperste brok voeren dan kan het wel. Hier krijgen ze barf en soms kvv en gebruik ik een weegschaaltje.
Cyella schreef:Ik zou kijken naar nutrivet, is een goedkoper alternatief geloof ik tegenover Almo Nature, en een hoog vlees percentage. Bij zoiets is het gewoon een kwestie van uitproberen. En RC is kwalitatief gezien niet echt om naar huis te schrijven. Acana kan je ook proberen, maar dat is weer een tikkeltje duurder. Geef je hem overigens ook natvoer? Daar kan hij ook natte ontlasting van krijgen.
Lisa_H schreef:Cyella schreef:Ik zou kijken naar nutrivet, is een goedkoper alternatief geloof ik tegenover Almo Nature, en een hoog vlees percentage. Bij zoiets is het gewoon een kwestie van uitproberen. En RC is kwalitatief gezien niet echt om naar huis te schrijven. Acana kan je ook proberen, maar dat is weer een tikkeltje duurder. Geef je hem overigens ook natvoer? Daar kan hij ook natte ontlasting van krijgen.
Nee hij krijgt geen natvoer, soms wel een stukje vers vlees voor katten.