Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) 

Daar slapen ze in, heel stom gezicht aan de voorkant een kopje achterkant een wit kontje haha. Hij is vrij lang ze passen er ook helemaal in maar dat is hun keuze, de witte zit graag op de buis en heeft de bijnaam directeur al gekregen , nou ja gewoon bijnaam he haha S_uus schreef:Ik heb een hard plastic buis er in wat ook voor fretten is bedoeltDaar slapen ze in, heel stom gezicht aan de voorkant een kopje achterkant een wit kontje haha. Hij is vrij lang ze passen er ook helemaal in maar dat is hun keuze, de witte zit graag op de buis en heeft de bijnaam directeur al gekregen , nou ja gewoon bijnaam he haha
), steen, aardewerk en metaal. 

en de mijne zitten er precies hetzelfde in

Rozijntjes waren een goede aankoop en worden met dank ontvangen in hun pootjes haha.

haha, koken voor de chins!

maar moeten ze perse in de oven of mag ik ze ook gewoon uit elkaar snijden en een paar uur laten liggen ? 

Ze wisselen ook om XD
Leek me ook al sterk! Denk dat je idd per geval moet kijken hoe de chins op dingen reageren! De mijne waren in het begin heel schuw dus daar was een tijdje rust wel goed voor.. Heb ze overigens ook langer dan een week met rust gelaten! Gewacht tot ze zelf nieuwschierig werden.. En de jouwe zullen er na een week wel klaar voor zijn! Fijn hoor!