Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Chiqa schreef:Neus dr op een gegeven moment door gehaald, dat werkte even maar niet afdoende, tot ik een topic hierover opende waarin mij werd geadviseerd een andere vulling te gebruiken, probleem verdween als sneeuw voor de zon.
anneliesdj schreef:dwaallicht schreef:@ TS; dat maak jij er van. Ik zou kittens sowieso niet in zo'n omgeving houden. Dus nee, dank je. Als ik mijn kittens hier naar buiten had gedaan waren ze ook platgereden. Mss dat een volwassen kat snugger genoeg is om zich te redden in zo'n omgeving, maar de kleinere hebben daar imo nog de ervaring niet voor. Dus ja, ik zou zou voor een beschuttere plek kiezen, en dan vind ik een stal nog niet zo erg, maar zorg dan tenminste dat ze niet zomaar de mestkelder in kunnen. Ook als je kinderen hebt lijkt me dat helemaal niet zo handig. En dat is dat t laatste wat ik er over zeg, het is je eigen keuze.
Lezen is blijkbaar te moeilijk ookal zeg je dat je dat gedaan hebt dus ik leg het nog één keer uit;
Dit zijn boerderijkatten, die zijn WILD en dus niet geschikt voor in huis.
De mestput is niet open, pas nadat we schotten weggebroken hadden kwam er een opening van 20x50cm, daarvoor waren er alleen piepkleine gaatjes waarvan de grootste hooguit 4x4cm.
Als jij gelezen had zoals je zelf claimt had je dit niet hoeven plaatsen, had ik er niet op hoeven reageren en hadden we ons beiden ergernis bespaart dus als je nogmaals wilt reageren ga dan alsjeblieft eerst LEZEN!!!!
Chiqa schreef:Dat is lastig, je bent dus bang dat hij dat weer gaat doen en terecht.
Wbt de zindelijkheid, mss is de kattenbak wel niet naar wens, sommige katten willen niet in een bak waar andere katten op gaan, die vies is en ook hebben ze een voorkeur voor de inhoud.
Zo heb ik drie bakken staan, een met foetsie bah, andere met Cat's Best Eco en een ander zit houtkorrels in, ik zie dat bepaalde katten toch voorkeur hebben.
Mijn kitten had ook opstart problemen die wilde perse niet op houtkorrels, dat wist ik ook niet.
De bak was schoon en ze pieste dr steeds voor, ook poepen. Neus dr op een gegeven moment door gehaald, dat werkte even maar niet afdoende, tot ik een topic hierover opende waarin mij werd geadviseerd een andere vulling te gebruiken, probleem verdween als sneeuw voor de zon.