geertje3 schreef:tja wat jonge katten betreft. ik wil liever ook niet vermeerderen, maar wat moeten wij doen dan met als die half tot 3 kwart wilde katten bij ons op de boerderij.
nu weet ik wel, het lost zich voor een deel ook wel op, maar toch.
ik heb nu een nestje gevonden van 4 kittens, deze wil ik via internet proberen weg te geven.
ik kan ze niet verzuipen, kan ik niet over mijn hart verkrijgen.
als we ze optijd vinden, als ze nog heel klein zijn en de ogen dicht, weet ik wel iemand die dat wel kan. maar ja op die leeftijd vinden we ze niet.
Ik kon dat ook niet.
Wat op ons erf wordt geboren, kan ik gewoonweg niet doodmaken.
Wij konden ze godzijdank brengen bij Cora: http://www.kitten-puppy-rescue.com/index.html
* is dit spam? neeeee, is een goede zaak!*
Zij komt ze zelfs eventueel halen als dat echt nodig is. Ventjelief heeft ze gebracht, wilde zelf polshoogte nemen.
De stichting zwerfkatten had ik ook gebeld, maar die kwamen de kittens niet halen.
Eigenlijk zeiden ze: laat maar doodgaan, dat is de natuur. Poes heeft de sterkste gepakt en klaar.
We komen pas als je de poes met kitten hebt.
Maar Mar hiero geeft niet zo snel op en heb Cora gevonden.
Uiteindelijk ook poes met kitten gevonden, pal naast onze bak nota bene en stichting zwerfkatten heeft poes dus geholpen.
De kitten is door een vriendin van Cora meegenomen en groot gebracht. 
edit:
@ Tallie: jup!
Alleen al voor het doel zou ik zelfs mijn eigen My little pony 1 afgeven om te customizen met Tommie-haar.