Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Ook het uitvallen naar andere honden, daar hoef je niet een hond half voor op te hangen, zo worden andere honden alleen maar minder leuk en geef je een hond alleen maar meer reden om die aan te vallen. Want andere hond betekend half gewurgd worden, leuk he andere honden...
Goof schreef:Citaat:Ook het uitvallen naar andere honden, daar hoef je niet een hond half voor op te hangen, zo worden andere honden alleen maar minder leuk en geef je een hond alleen maar meer reden om die aan te vallen. Want andere hond betekend half gewurgd worden, leuk he andere honden...
Had hij zijn arm niet opgeheven (en daarbij de hond half "opgehangen") dan had hij nu een arm minder gehad. Die hond hing er talloze keren in.
Ik vind dat die kerel een engelengeduld heeft. Een hond die in mijn arm hangt omdat hij verderop een andere hond ziet, had van mij allang een rotschop gehad. Dat doe je 1 keer en nooit weer, sterker nog, eigenlijk doe je het niet eens 1 keer...
Shadow0 schreef:Rockwitch: hoe zou jij dat gedaan hebben dan?rockwitch schreef:ik weet ook dat Ceaser dus al best een aantal honden naar de knoppen heeft geholpen door dat getrek aan die kettingen.
Heb je daar een bron van?

of een bit in je mond doen en zeggen dat dat zo vervelend is.

Prijs hem de hemel in als ie het goed doet, en af en toe vermaan ik hem.
krijg ik een heel klein beetje spanning, dan is het woordje "opletten" genoeg om ze aan de knie te krijgen, een links en een rechts
x_Marr schreef:Nikki__ schreef:Ik hoop niet dat je al zijn methodes toepast? Aangezien er bij een hoop van zijn filmpjes staat dat je deze methode thuis niet moet gebruiken.
Ik denk ook niet dat het gewone huishonden betreft van bnb