Dan is het vaak: KIRI!!!! Wat is dit???
en dan zie je haar kijken: Oh k*t, snel alvast naar mijn kussen lopen, hoofd naar beneden en zielig kijken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(had 't gezicht van de buurjongen wel willen zien)Mloes schreef:Ha, zo was mijn bijrijdhaf ook. Kwam ie van stal en dan dook ie gelijk met zijn neus in mijn tas. Effe checken wat de beloning was zodat ie kon bedenken of ie zou meewerken of niet. Had eens voor de gein 't spul er al uit gehaald. Paard in de vlekken en in staking. Heb maar laten zien wat ik mee was en toen deed ie het weer.Oh en mijn haflinger weet dat ik vaak snoepjes in mijn poetskist heb. Dus die gaat geregeld over de kop, om m open te krijgen
) zo een wedstrijdje wandelen van een anderhalf jarige peuter verliest.
Nadat ik was bijgekomen van het lachen ben ik haar gaan pakken. En nog verbaast kijken ook hé? 'Jémig, hoe héb je me kunnen vinden?' 
). Bij een drafstal hadden we een ieniemieniedrafhengstje staan die smoorverliefd was op zijn overbuuf, nota bene de grootste van stal. Op een goede dag trok ie de stoute schoenen aan, brak uit zijn landje en sprong bij de dames (ze stond daar met haar zus) in hun landje, die op hun beurt ook uitbraken en zo met z'n drieën over de baan raceten. De dames als een stel hysterische bakvissen met de staart tussen de benen voorop en dat kleine manneke al brullend er achteraan.
klijnliesje schreef:http://www.youtube.com/watch?v=UVsv1EfX2EQ
Dit is Odie kruising jack russel x yorkshire
Gek op kraaien maar o oliebol nou komen er wat veel...... gauw terug naar het baasje!
Pluizebolpum schreef:Celinee_ : Die 'Hey' kat...(had 't gezicht van de buurjongen wel willen zien)
hij luistert ook nog!'