Mag niet, stiekem wel grappig.. Jullie ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Mag niet, stiekem wel grappig.. Jullie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 13:50

Soms heeft de hond iets stouts gedaan en dan praat ik altijd tegen haar :D
Dan is het vaak: KIRI!!!! Wat is dit???
en dan zie je haar kijken: Oh k*t, snel alvast naar mijn kussen lopen, hoofd naar beneden en zielig kijken :D

amillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 13:51

amanda2 schreef:
Mijn vorige hond ging ook altijd uit zichzelf al onder de linnekast liggen als hij iets stouts had gedaan... :D

die van mij komt zielig kwispelend met een blik van *ik heb niets gedaan hoor!*

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 19:44

Celinee_ : Die 'Hey' kat... _O- (had 't gezicht van de buurjongen wel willen zien)
Mloes schreef:
Oh en mijn haflinger weet dat ik vaak snoepjes in mijn poetskist heb. Dus die gaat geregeld over de kop, om m open te krijgen :P
Ha, zo was mijn bijrijdhaf ook. Kwam ie van stal en dan dook ie gelijk met zijn neus in mijn tas. Effe checken wat de beloning was zodat ie kon bedenken of ie zou meewerken of niet. Had eens voor de gein 't spul er al uit gehaald. Paard in de vlekken en in staking. Heb maar laten zien wat ik mee was en toen deed ie het weer. :D

Nu rijd ik een Quarter en zijn we een hele bezienswaardigheid (ik quote een driejarige stomverbaasde dreumes:'Een cowboymevrouw op een geel paard!') en moet er regelmatig even gebabbeld worden. Meestal valt mevrouw dan netjes op standby (lees: ze dut weg) behalve als ik vertel dat ze zo heerlijk relaxed is, om de één of andere duistere reden móét ze dan nerveus gaan staan dribbelen. En dat terwijl ze normaal met stappen zo langzaam gaat dat ze (echt gebeurd :o ) zo een wedstrijdje wandelen van een anderhalf jarige peuter verliest. :P

O ja, die Friezen...Wilde er eens eentje uit het land plukken omdat we zouden gaan mennen. Beest zag me aankomen en verstopte zich achter een boom. Een ieniemienie ielig klein boompje. :') Nadat ik was bijgekomen van het lachen ben ik haar gaan pakken. En nog verbaast kijken ook hé? 'Jémig, hoe héb je me kunnen vinden?' :oo

En ook nog een échte Mag Niet die eigenlijk best wel niet grappig was (maar toch stiekum wel :o ). Bij een drafstal hadden we een ieniemieniedrafhengstje staan die smoorverliefd was op zijn overbuuf, nota bene de grootste van stal. Op een goede dag trok ie de stoute schoenen aan, brak uit zijn landje en sprong bij de dames (ze stond daar met haar zus) in hun landje, die op hun beurt ook uitbraken en zo met z'n drieën over de baan raceten. De dames als een stel hysterische bakvissen met de staart tussen de benen voorop en dat kleine manneke al brullend er achteraan.
Was best een ernstige situatie al was er gelukkig net verder niemand op de baan, maar mán wat heb ik moeten lachen om dat zotte gezicht...
(al helemaal toen ze gevangen waren en bleek dat niemand er wat aan had overgehouden, ja, dat hengstje dan, een geknakte droom)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 19:52

mijn pony houdt van de spaanse pas,
maar eigenlijk meer van het eten wat ze er eerst mee kreeg, ze is ook wel aardig slim eigenlijk.
ging haar de spaanse pas leren, en ja toen kreeg ze 2 brokjes ofzo. Als ik nu naar het weiland ga, gaat ze Spaanse pas doen met oren strak naar voren. eigenlijk dus heel slecht maar het ziet er zo lief uit. Ze is gewoon mijn schatje, en kan haar dan niet weerstaan en haar eten krijgt ze toch wel, dusja. Maar vind het niet zo ernstig dat ik het haar echt moet afleren, alleen het "KAPPEN" komt er wel uit :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 19:57

klijnliesje schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=UVsv1EfX2EQ

Dit is Odie kruising jack russel x yorkshire

Gek op kraaien maar o oliebol nou komen er wat veel...... gauw terug naar het baasje!

wow, die hond kan best hoog springen :P

Celinee_

Re: Mag niet, stiekem wel grappig.. Jullie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 21:03

Pluizebolpum schreef:
Celinee_ : Die 'Hey' kat... _O- (had 't gezicht van de buurjongen wel willen zien)

' :oo hij luistert ook nog!'