ze is geen allemansvriend maar als ze eenmaal kennis heeft gemaakt met je is ze heel lief

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DDW1190 schreef:Okee maar zo ga jij schijnbaar te werk ik heb het ook over het algemeen met het fokken van honden.
ik kan me daar echt kapot aan ergeren!
DDW1190 schreef:ach tegenwoordig zijn ze zo slim om onder andere namen te adverteren, maar toch herken je de advertenties aan de foto's.
voor diegenen die een hondje kopen, zoek altijd op internet en in de omgeving uit of het wel juist is en of de fokker goed aangeschreven staat, vertrouw je het niet dan moet je het gewoon niet doen! en niet iets kopen omdat je het zielig vind het scheelt een hoop narigheid!
Yamcha schreef:DDW1190 schreef:ach tegenwoordig zijn ze zo slim om onder andere namen te adverteren, maar toch herken je de advertenties aan de foto's.
voor diegenen die een hondje kopen, zoek altijd op internet en in de omgeving uit of het wel juist is en of de fokker goed aangeschreven staat, vertrouw je het niet dan moet je het gewoon niet doen! en niet iets kopen omdat je het zielig vind het scheelt een hoop narigheid!
Dat sowieso.
Ik koop het liefst bij fokkers die ik persoonlijk ken. Scheelt sowieso om lid te worden van de rasvereniging, en je in te lezen in het wereldje.
magda_90 schreef:Ja hoor.Wat eenn interessant stuk Sabine, is het mogelijk dat ik dit verslag eens kan doorlezen?