Daantjee12 schreef:Je kan toch ook zijn chip nr. op laten sporen?
Dit kan volgens mij ook...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
WinSel schreef:Daantjee12 schreef:Je kan toch ook zijn chip nr. op laten sporen?
Dit kan volgens mij ook...

Cayenne schreef:Ik zou toch zelf gaan kijken als ik jou was! Vraag desnoods om een foto!
Ze heeft wel een beetje de kleuren van een pincher, dus misschien dat iemand die er minder verstand van heeft haar als kruizing heeft opgegeven.
Straks is ze het wel en loop je haar mis.. Je zult de eerste niet zijn die het overkomt!
Marchador schreef:Cayenne schreef:Ik zou toch zelf gaan kijken als ik jou was! Vraag desnoods om een foto!
Ze heeft wel een beetje de kleuren van een pincher, dus misschien dat iemand die er minder verstand van heeft haar als kruizing heeft opgegeven.
Straks is ze het wel en loop je haar mis.. Je zult de eerste niet zijn die het overkomt!
Maar TS heeft een reutje toch?
Stitch is een echte man:D

la_chica schreef:nee...
er is vandaag wel gebeld dat er een hondje in Spijkenisse rond loopt.
maar naar mijn idee kan dat Stitchje niet zijn..
Dan heeft hij wel een aardige afstand gelopen.
Ben nu al dagen aan het denken wat we kunnen doen zodat het warm blijft en mensen oplettend blijven.
xxx
parouscha schreef:la_chica schreef:nee...
er is vandaag wel gebeld dat er een hondje in Spijkenisse rond loopt.
maar naar mijn idee kan dat Stitchje niet zijn..
Dan heeft hij wel een aardige afstand gelopen.
Ben nu al dagen aan het denken wat we kunnen doen zodat het warm blijft en mensen oplettend blijven.
xxx
Ga je niet kijken dan??
Wie weet hebben mensen die hem hebben meegenomen hem er daar uit gegooit? Wie zal het zeggen.

nijntjuh94 schreef:nu merk je pas op hoeveel hondjes er eigenlijk alleen lopen!
overal in de buurt hoor je '' ja ik heb een hondje zien lopen'' er zijn dus meer mensen die hun hondje kwijt zijn!
Lauratje_88 schreef:nijntjuh94 schreef:nu merk je pas op hoeveel hondjes er eigenlijk alleen lopen!
overal in de buurt hoor je '' ja ik heb een hondje zien lopen'' er zijn dus meer mensen die hun hondje kwijt zijn!
TS heeft ook een grote beloning er aan vast gehangen voor de gouden tip dus er zijn denk ik ook mensen (niet iedereen) die zomaar wat zeggen in de hoop voor de beloning.