rotkat! hulp??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:18

Iris82 schreef:
Moontje1991 schreef:
1 leer eens goed quote.
2 dat jij fout bent kun je niet goed praten doot te zeggen dat er mensen ergere dingen doen. (dan mag ik mijn buurman neerslaan want het is erger als iemand hem vermoord)
3 voor dit soort mensen zouden ze de doodstraf weer in moeten voeren.

:') Jij bent grappig.
Van de ene kant zeg je dat het niet goed is dat mensen op geweld reageren met ander geweld, van de andere kant wens je die personen ook nog eens dood. Pot verwijt de ketel...?

Hoezoo?
Die kat heeft geen moordneigingen naar ts maar ts wel naar die kat die helemaal niks fout doet dus zij reageert met geweld op een onschuldig dier en daarom reageer ik met geweld op haar geweld op een onschuldig dier dat zich van geen kwaad bewust is.
Als ik een kind zou heben en ik zou het laten verhongeren zegt iedereen doodstraf terwijl dat kind het mischien wel had verdient

Op een mens mag je reageren met geweld als dit mens geweld heeft toegepast omdat een mens dit opsettelijk doet die arme kat is nu een afreageermiddel voor ts geworden.
Dus ts koop een boxbal en ga je daar lekker op afreageren.
Laatst bijgewerkt door Moontje1991 op 14-01-10 13:20, in het totaal 1 keer bewerkt

kaatje89

Re: rotkat! hulp??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:19

:= Een kind die geen eten verdient? :=

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:20

ten eerste vind ik het walgelijk om een ongecastreerde kater buiten te laten!Dat fokt maar raak!
ten tweede vind ik dat als de eigenaar niet luisterd je best op wat "hardere"maatregelen over mag stappen!
TS heeft nog "relexed" gehandeld,als die bij mij in huis tegen de box van mn baby kwam zeiken en mn hond open haalde in mn eigen tuin dan was er toch oorlog in de straat!
Door de domheid van een ander moet er weer iemand voor opdraaien,word daar zo moe van pfffffffff

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:21

oo dus een kat verdient dit soort dingen wel terwijl hij onschuldig is en zich van geen kwaad bewust.

Maar een kind wat zijn moeder uitscheld, op school vecht en niet luisterd verdient wel eeten?

Pikeur

Moontje1991 schreef:
Hoezoo?
Die kat heeft geen moordneigingen naar ts maar ts wel naar die kat die helemaal niks fout doet dus zij reageert met geweld op een onschuldig dier en daarom reageer ik met geweld op haar geweld op een onschuldig dier dat zich van geen kwaad bewust is.
Als ik een kind zou heben en ik zou het laten verhongeren zegt iedereen doodstraf terwijl dat kind het mischien wel had verdient

Niks fout :') Eventuele ziekten meebrengen, de handen van de TS meerdere malen kapot maken als ze het op een hele vriendelijke manier op wil lossen, de kamer goor maken en eigen katten onrustig krijgen is helemaal prima in orde!

Een kind laten verhongeren vergelijken met (nog nieteens) een emmer vloeistof over n kat gooien omdat de EIGENAAR geen verantwoordelijkheid neemt?
Goh wat een sterk argument!
Laatst bijgewerkt door Pikeur op 14-01-10 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt

knollentuin

ik heb moontje getemd ze uit zulke vreemde uitspraken dat het niet anders kan dat dit op een rel gaat uitdraaien.

druppeltje

Wat een lastig probleem zeg, verschrikkelijk dat de buurvrouw geen verantwoordelijkheid voor neemt. Ik zou er inderdaad m'n honden op af sturen, maar die heb je niet (die katten aanvalt).

Ik zou dan toch denken om je tuin katproof te maken, dat er geen kat meer in of uitkomt. Rekening eventueel naar de buurvrouw?
Laatst bijgewerkt door druppeltje op 14-01-10 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:22

Lekkere vergelijking maak jij moontje...................
Van zo'n kat zou ik ook moordneigingen.
Als zo'n beest bij jouw binnekomt en piest alles onder,krijgt hij een aai over zijn bolletje?\En die kat doet wel wat hij piest bij iemand anders in huis,laat zijn baasje hem maar castreren is alles voorbij(als het goed is)
Kinderen en dieren vind ik persoonlijk gezien geen vergelijkingsmateriaal.
En als mijn kind bij de buren op de bank zou gaan plassen dan krijgt hij daarvoor gepaste straf :Y)

En wel gewoon eten natuurlijk :+
Laatst bijgewerkt door Florale op 14-01-10 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 13:22

[quote="Moontje1991
Hoezoo?
Als ik een kind zou heben en ik zou het laten verhongeren zegt iedereen doodstraf terwijl dat kind het mischien wel had verdient[/quote]

de kat heeft wel duidelijk neigingen,... hij valt onze dieren aan en heeft mij ook al opengehaald,.. heb hier een hond met een scheur in zijn oor zitten en mijn hand ligt ook open.(en nee.. had verder niks gedaan)
de ziektes die die kat met zich mee kan brengen door hier tegen de babyspullen te sproeien is erger dan een bakje met stroopwater over zich heen( bakje,.dus niet EMMER!)

laatste opmerking vind ik ook zeer vreemd,.... "terwijl dat kind het mischien verdiend",.. halloooooo.... waar slaat dat nou weer op??? geen enkel kind verdien het om doodgehongerd te worden???

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:22

Moontje1991: Ik ben toch van mening dat je een kind, maar ook een dier op een andere moet straffen dan het weg nemen van een van de eerste levensbehoeftes...

TS: Ik vind dat je het nog goed hebt opgelost! Hopelijk komt de kat niet meer terug en gaat het baasje eindelijk de kat laten helpen...

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:24

Pikeur schreef:
Moontje1991 schreef:
Hoezoo?

Niks fout :') Eventuele ziekten meebrengen, de handen van de TS meerdere malen kapot maken als ze het op een hele vriendelijke manier op wil lossen, de kamer goor maken en eigen katten onrustig krijgen is helemaal prima in orde!

Een kind laten verhongeren vergelijken met (nog nieteens) een emmer vloeistof over n kat gooien omdat de EIGENAAR geen verantwoordelijkheid neemt?
Goh wat een sterk argument!

Dan gooi je een emmer over de eigenaar heen die arme kat is zich van geen kwaad bewust.
Maar gaan jullie maar lekker op deze manier door ik hoop dat er ooit een eigenaar is die mijn gedachtes gaat uitvoeren!

Florale

Re: rotkat! hulp??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:26

Dus waar het bij jou op neerkomt is dat de dieren alles mogen endat je het maar moet accepteren.

Lekkere instelling.......

Onali

TS fantastisch opgelost, erg creatief :')
Heb elke pagina gelezen met steeds andere en bijzondere ideeen van de Bokkers.
Geweldig

Moontje :x, laat ik mn mond maar houden

Pikeur

Moontje1991 schreef:
die arme kat is zich van geen kwaad bewust.

Nu wel hoop ik :D

Maar jij bent dus van mening dat het niet belangrijk is dat je eigen dieren zich prettig voelen in je eigen huis?

D'r loopt hier ook een kat, écht een geweldig beest en gaat ook goed met mijn katten samen dus daar heb ik geen last van. Maar zodra er eentje komt die aan mijn katten (of in dit geval hond) komt heeft die toch een probleem...
Laatst bijgewerkt door Pikeur op 14-01-10 13:30, in het totaal 3 keer bewerkt

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:27

Moontje1991 schreef:
oo dus een kat verdient dit soort dingen wel terwijl hij onschuldig is en zich van geen kwaad bewust.

Maar een kind wat zijn moeder uitscheld, op school vecht en niet luisterd verdient wel eeten?

mag hopen dat je geen moeder bent en dat voorlopig ook niet worden wil :o

(vraag ik me af .. krijg je of heb je Zelf vroeger deze straf gekregen > ?
zou dan meelijde krijgen met je :(:)
Laatst bijgewerkt door nickyu op 14-01-10 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:27

Moontje1991 schreef:
Maar gaan jullie maar lekker op deze manier door ik hoop dat er ooit een eigenaar is die mijn gedachtes gaat uitvoeren!

Je hoopt dat er iemand is die TS gaat vermoorden? Of een bak stroop over haar heen gooit?

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:29

Zie het topic nu voor het eerst en ik moet zeggen, briljante oplossing! Lekker beetje warm water en wat sop en die kat is echt wel weer schoon.
De vloerbedekking van die dame daarintegen.... :Y)
Hopelijk is hij er morgen ook nog van onder de indruk; want als ik kijk waar onze beesten soms zelf doorheenlopen en echt niet erg vinden... (boomhars enzo)

@Moontje1991; ik hoop dat jij nooooit kinderen krijgt!
(er ook maar aan kunnen denken om te straffen door geen eten even, schandalig!)
Laatst bijgewerkt door lejo op 14-01-10 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:29

Moontje1991 schreef:
1 leer eens goed quote.
2 dat jij fout bent kun je niet goed praten doot te zeggen dat er mensen ergere dingen doen. (dan mag ik mijn buurman neerslaan want het is erger als iemand hem vermoord)
3 voor dit soort mensen zouden ze de doodstraf weer in moeten voeren.

Haha sorry maar wat een overdreven reactie zeg.. :') Als ze daar al de doodstraf voor aan moeten schaffen, wat moeten ze dan wel niet met de mensen doen die kinderen verkrachten en vermoorden..
Goed opgelost TS, hoop dat ie nu weg blijft.

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:30

TS: vind het een goede oplossing. Denk niet dat de kat snel terugkomt... En anders kan buuv weer aan de schoonmaak..

Moontje kan beter terug naar school gaan (of daar beter opletten)

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 13:31

kamsel schreef:
TS: vind het een goede oplossing. Denk niet dat de kat snel terugkomt... En anders kan buuv weer aan de schoonmaak..

Moontje kan beter terug naar school gaan (of daar beter opletten)

ps... kat is nog steeds niet langsgeweest nu,.dus hoop dat het effect heeft gehad :+

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:32

haha Moontje, ik vind jouw reacties lachwekkend :D
Ik ben je wel vaker tegen gekomen in andere topics en heb altijd gedacht dat je een volwassen vrouw was, maar nu kom je toch aardig over als een pennymeisje. Zo sielugh voor die kat he :(

Dat je het niet met de actie van de TS eens bent, dat kan. Maar kom op, meld dat dan even op een normale manier en doe het niet zo aanvallend.
Enne.. een kat die stroop over zich heenkrijgt zal alleen maar schrikken hoor. Even wassen en het is er weer uit.

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:32

Pikeur schreef:
Moontje1991 schreef:
die arme kat is zich van geen kwaad bewust.

Nu wel hoop ik :D

Maar jij bent dus van mening dat het niet belangrijk is dat je eigen dieren zich prettig voelen in je eigen huis?

Nee ik vindt het van belang dat ze het op een manier had opgelost waarbij ze best geweld had mogen gebruiken maar dan wel naar de aanstigter en niet naar het middel dat de aanstichter gebruikt (in dit geval de kat)
Dus ze had een emmer stroop over haar buurvrouw moeten gooien.
(die persoon die een rotje in die kat had gestoken zit hier zeker ook in het topic?)

miracle dus jij vindt een kind verkrachten erger dan een kat mishandelen?
Kamsel hoezoo zou ik terug naar school moeten waar slaat dat nou weer op omdat ik vindt dat je geen onschuldig die mag mishandelen?

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 13:34

Moontje1991 schreef:
Kamsel hoezoo zou ik terug naar school moeten waar slaat dat nou weer op omdat ik vindt dat je geen onschuldig die mag mishandelen?

mishandelen??? dier heeft geen grijntje pijn gehad,.. is nu juist schoner dan dat hij ooit geweest is.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:36

Moontje1991 schreef:
Nee ik vindt het van belang dat ze het op een manier had opgelost waarbij ze best geweld had mogen gebruiken maar dan wel naar de aanstigter en niet naar het middel dat de aanstichter gebruikt (in dit geval de kat)
Dus ze had een emmer stroop over haar buurvrouw moeten gooien.
(die persoon die een rotje in die kat had gestoken zit hier zeker ook in het topic?)

Wat een onzin, dat de die persoon ook hier zit zeg. Nu ga je wel erg ver hoor.
En ik zie dit niet als dierenmishandeling nee.. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:36

Ach Moontje heeft waarschijnlijk last van PMS en heeft zin om te rellen.