Eva1993 schreef:WAT ZEG JE ME NOU !?
Dit kan er bij mij absoluut niet in. IK zorg niet goed voor mijn hond, en wie ben JIJ om dat te zeggen? KEN je mij ? ken je mijn hond? NEE. Hou dit soort reacties aub voor je!
ik TEM

Ik heb je verhaal gelezen en zeg gewoon wat ik ervan vind, kan je boos om worden maar dat is vaak als mensen weten dat ergens wel een kern van waarheid in zit, dan worden ze boos.
Jij schrijft een topic en ik ben vrij om te reageren, wie ben jij dan om te zeggen dat ik mijn reactie's voor me moet houden? Je hoeft niet te schreeuwen tegen me hoor, en je temt maar een eind heen, daar ben jij dan ook weer vrij in.
Jij laat je hond los terwijl je weet dat hij niet luistert als het erop aan komt, nu gebeurde dit maar hij kan ook onder een auto rennen, dan is hij dood of gewond, ergo, je zorgt niet goed (genoeg) voor hem.
Jullie zijn wel naar de DA gegaan omdat hij niet at maar omdat 'je het niet goed kon plaatsen en het jouw fout was' (jouw woorden) niet voor het twee dagen kotsen na een maagtrap, ergo, jullie zorgen er niet goed (genoeg) voor.
Je bent verantwoordelijk voor het wel en wee van dat dier, je moet hem voeden, een fijne veilige slaapplek bieden, liefde geven, grenzen geven, op hem letten, ervoor zorgen dat hij zichzelf en anderen niet in gevaar brengt, zorgen dat hij naar je luistert en met hem naar de DA gaan als hij stuk of ziek is, een gedeelte zullen jullie vast doen maar op cruciale punten schieten jullie te kort. Maar dat is gewoon mijn mening.