Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Princesspres schreef:wat een gore getverdemme wat een !!!!!!!!!!!!!!
blehhgggg als het maar enigzins in de buurt was had ik die gast echt helemaal kapot gemaakt!!
als je maar enigzins gevoel in je donder hebt doe je dit niet...
pleurt gewoon dat beest van de brug.... is hij nou helemaal gek geworden???????????????
en dat arme diertje nog gewoon laten liggen ook. wat een verschrikkelijke gast zeg.
alle drie. getverdemme.
wordt er helemaal onpasselijk van...
Myukii schreef:Cassidy schreef:Ik ben er niet voor om de straf te versterken of minder erg te maken op het moment dat de hond het overleefd of niet overleefd. Gewoon ongenadig aanpakken, NO MERCI!
Hij heeft het niet overleefd..![]()
Yamcha schreef:Princesspres schreef:wat een gore getverdemme wat een !!!!!!!!!!!!!!
blehhgggg als het maar enigzins in de buurt was had ik die gast echt helemaal kapot gemaakt!!
pleurt gewoon dat beest van de brug.... is hij nou helemaal gek geworden???????????????
en dat arme diertje nog gewoon laten liggen ook. wat een verschrikkelijke gast zeg.
alle drie. getverdemme.
Niet zulke stoere taal, want dat roept altijd iedereen, in de praktijk gaan ze huilend in een hoekje zitten, zonder wat dan ook te doen.......
Achteraf durven ze wel, maar op dat moment niet, hoor.
Yamcha schreef:Princesspres schreef:wat een gore getverdemme wat een !!!!!!!!!!!!!!
alle drie. getverdemme.
Niet zulke stoere taal, want dat roept altijd iedereen, in de praktijk gaan ze huilend in een hoekje zitten, zonder wat dan ook te doen.......
Achteraf durven ze wel, maar op dat moment niet, hoor.
vickylover schreef:nou sorry maar daar kan je me nog niet![]()
zeker als het om beesten gaat ,
had daar echt niet moeten lopen .
Laika schreef:Ik zou niet durven zeggen wat ik gedaan zou hebben als ik er live getuige van was geweest. Bij het zien van het filmpje had ik erg veel emoties, verdriet woede onbegrip walging etc.
Lauratje_88 schreef:Ik snap niet dat je zoiets zou kunnen doen, hebben die personen dan geen hart? Ik heb het vandaag in de krant gelezen er staat ook dat een voorbijganger het hondje naar de DA heeft gebracht maar dat het toch gestorven isdat beestje heeft geen liefde gekend in zijn leven.
Yamcha schreef:vickylover schreef:nou sorry maar daar kan je me nog niet![]()
zeker als het om beesten gaat ,
had daar echt niet moeten lopen .
Dat is waar, ik ken je niet persoonlijk. Ik heb er wel altijd heel veel respect voor als mensen echt daadwerkelijk in durven grijpen, maar mijn ervaring is dat de meesten dat gewoon niet doen
HorseyDude schreef:Hébben ze die knullen nou al?