klopjacht op dierenbeul

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NessaX

Re: klopjacht op dierenbeul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 22:15

jammer dat het diertje nog is gestorven :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 22:27

Princesspres schreef:
wat een gore getverdemme wat een !!!!!!!!!!!!!!
blehhgggg als het maar enigzins in de buurt was had ik die gast echt helemaal kapot gemaakt!!
als je maar enigzins gevoel in je donder hebt doe je dit niet...
pleurt gewoon dat beest van de brug.... is hij nou helemaal gek geworden???????????????
en dat arme diertje nog gewoon laten liggen ook. wat een verschrikkelijke gast zeg.
alle drie. getverdemme.
wordt er helemaal onpasselijk van...

Niet zulke stoere taal, want dat roept altijd iedereen, in de praktijk gaan ze huilend in een hoekje zitten, zonder wat dan ook te doen.......

Achteraf durven ze wel, maar op dat moment niet, hoor.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 22:29

Myukii schreef:
Cassidy schreef:
Ik ben er niet voor om de straf te versterken of minder erg te maken op het moment dat de hond het overleefd of niet overleefd. Gewoon ongenadig aanpakken, NO MERCI!

Hij heeft het niet overleefd.. ;( :(:)

Dat had ik idd al meegekregen. Nogmaals, straf moet niet sterker of minder sterk uitvallen omdat het dier het overleefd (of niet overleefd).

vickylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 22:30

vind het ook echt super schandalig .
mensen stuurde dat filmpje door op hyves echt super erg .
zeker nog hoe dat hondje ligt te janken ;(

van mij mogen ze die vent een kogel door zijn kop schieten -:(-
geen woorden voor zulke mensen .

vickylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 22:31

Yamcha schreef:
Princesspres schreef:
blehhgggg als het maar enigzins in de buurt was had ik die gast echt helemaal kapot gemaakt!!
pleurt gewoon dat beest van de brug.... is hij nou helemaal gek geworden???????????????
en dat arme diertje nog gewoon laten liggen ook. wat een verschrikkelijke gast zeg.
alle drie. getverdemme.

Niet zulke stoere taal, want dat roept altijd iedereen, in de praktijk gaan ze huilend in een hoekje zitten, zonder wat dan ook te doen.......

nou sorry maar daar kan je me nog niet :D
zeker als het om beesten gaat ,
had daar echt niet moeten lopen .

vickylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 22:35

had het filmpje gekeken en je hoorde gewoon echt wat breken .
arm beest , zo ben echt pislink .
helaas doe je er niks aan .
maar hoop dat ze hem echt een flinke straf geven .
al heeft het hondje er helaas niks aan ;(

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 22:47

Ach gossie, echt klóte dat ie het niet overleefd heeft!
Wat een akelig filmpje om te zien.. die vent moet toch hardstikke geestesziek zijn.. Idioot! :(

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 23:47

Is er al bekend wat voor straf hij krijgt??

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 11:00

Yamcha schreef:
Princesspres schreef:
alle drie. getverdemme.

stoere taal ? :P Ik had hem ook flink aangepakt als ik het had gezien! In een hoekje zitten huilen, haha, nee zou ik zeker niet doen.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 11:56

pfff, kan meestal wel wat hebben, ben vrij nuchter maar hier kreeg ik toch echt even de rillingen van.

geen woorden voor.

Ik hoop dat hij beseft wat hij gedaan heeft, en een schuldgevoel krijgt.... dat is dan in ieder geval al 1 deel van zijn straf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 14:55

vickylover schreef:

Dat is waar, ik ken je niet persoonlijk. Ik heb er wel altijd heel veel respect voor als mensen echt daadwerkelijk in durven grijpen, maar mijn ervaring is dat de meesten dat gewoon niet doen ;(

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 16:53

Ach wat vreselijk om te lezen dat hij het toch niet gehaald heeft. Heeft het arme dier toch nog een lijdensweg voor niets moeten doorstaan ;(

Ik zou niet durven zeggen wat ik gedaan zou hebben als ik er live getuige van was geweest. Bij het zien van het filmpje had ik erg veel emoties, verdriet woede onbegrip walging etc.
Misschien was ik wel door het lint gegaan tegen de dader, misschien was ik wel verlamd van schrik etc blijven staan, geen idee, maar als ik het even laat bezinken zou ik me echt kunnen vergrijpen aan de dader :j

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 17:02

Laika schreef:
Ik zou niet durven zeggen wat ik gedaan zou hebben als ik er live getuige van was geweest. Bij het zien van het filmpje had ik erg veel emoties, verdriet woede onbegrip walging etc.

Helaas is daar geen mogelijkheid toe.
De stoere jongen kijkt eerst even goed om zich heen voor het geval iemand hem zou zien...

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 17:09

Ik snap niet dat je zoiets zou kunnen doen, hebben die personen dan geen hart? Ik heb het vandaag in de krant gelezen er staat ook dat een voorbijganger het hondje naar de DA heeft gebracht maar dat het toch gestorven is |( dat beestje heeft geen liefde gekend in zijn leven.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 17:11

Wat ik mij eigelijk afvraag,
Was deze jongen ook de eigenaar van het hondje, of is hij gewoon gestolen?
Of misschien was het een zwerfhondje?

Ben ik wel benieuwd naar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 17:32

Lauratje_88 schreef:
Ik snap niet dat je zoiets zou kunnen doen, hebben die personen dan geen hart? Ik heb het vandaag in de krant gelezen er staat ook dat een voorbijganger het hondje naar de DA heeft gebracht maar dat het toch gestorven is |( dat beestje heeft geen liefde gekend in zijn leven.

Sommige mensen hebben helaas geen hart, het is de harde waarheid.

Ik weet niet of het hondje geen liefde heeft gekend in zijn leven, misschien hebben de eigenaars er wel heel veel van gehouden.

@ Floor_X: het hondje was gestolen omdat ie aan de kippen van de dader kwam. De dader is dus niet de eigenaar.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 17:42

Hij had naar eigen zeggen de eigenaar van het hondje een paar keer gewaarschuwd dat hij zijn hond bij zich moest houden, omdat hij de kippen van de vader van de dader vermoordde. Het is nooit zijn bedoeling geweest het hondje te vermoorden, het moest alleen een waarschuwing zijn.

Simpele ziel ben je dan. :n

vickylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 19:00

Yamcha schreef:
vickylover schreef:

Dat is waar, ik ken je niet persoonlijk. Ik heb er wel altijd heel veel respect voor als mensen echt daadwerkelijk in durven grijpen, maar mijn ervaring is dat de meesten dat gewoon niet doen ;(

weetje wat ik niet snap , die mensen die daar voorbij rijden dat ze niet bij d'r eigen denken zal die gast niks van plan zijn .

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 19:06

DOOD met die gast

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 22:35

Ik heb het filmpje doorgestuurd gekregen op hyves. Ik zag die man lopen met het hondje onder zijn arm en heb maar gelijk weg geklikt, ik kan daar absoluut niet tegen :n . Hopelijk is de doodstraf daar ingevoerd, die vent moet eigenlijk gewoon dood gemartelt worden! Welke gestoorde imbiciel gooit nou een hond van een viaduct af?! :? Dan ben je toch geestelijk niet helemaal gezond! Ik wens niet veel mensen de dood toe maar hij kan wat mij bedreft doodgestoken of geschoten worden!!!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 10:50

Hébben ze die knullen nou al?

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 12:22

HorseyDude schreef:
Hébben ze die knullen nou al?

Ben ik ook benieuwd naar! Ik heb bewust het filmpje niet gekeken, omdat ik dan met zo ontzettend veel opgekropte woede en verdriet ga zitten, dat ik er geen plaats aan kan geven. Net als dierenleed op tv, als er iets voorbij komt, klik ik het weg. Als mijn vriend kijkt en hij blijft kijken, sta ik op en loop weg. Ik kan er niet mee omgaan, heb zelfs wel eens een deur ingetrapt omdat ik me zo machteloos voel.
Ik probeer zelf zo goed mogelijk voor mijn paard en hond te zorgen, en als ik dan dit zie, dan KAN ik er gewoon niks mee, en dat geeft je zo'n gevoel van onmacht en onwerkelijkheid. Bah.
Heb ff niet gelezen waar dit heeft plaatsgevonden, maar ik hoop dat ze de jongens achter slot en grendel zetten.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 17:16

Ja die hebben ze. Ik had fijn een stukje gequote een paar pagina's terug waarin het eea stond, maar dat is verwijderd door de mods.

Google maar eens op 'hond van brug' dan vind je genoeg.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 17:21

Hier schrik ik wel van dat het diertje niet meer leeft! :(:)
Klote zeg!