oke ik wil ook jullie mening even horen
ik heb thuis altijd labradors gehad, mijn vriend heeft nooit een hond gehad maar vind ze wel heel leuk.
we wonen in een appartement van 75 vierkante meter met een balkon van 3,5 bij 3,5.
beneden onze flat heb je een heerlijk honden uitlaat rondje om de wijk, zo ongeveer het hele rondje duurt een uur maar je kan ook inkorten door zijstraatjes.
we hebben een eigen bloemenwinkel waar hij overdag mee naar toe mag, is een half uurtje lopen naar de winkel dus dan is hij alvast lekker uit geweest.
en we lopen ook weer lekker terug.
achter de winkel zit een pleintje(eigen terein van ons) waar hij lekker los kan.
hij mag mee naar stal, heeft de eigenaar al toe gezegt en daar mag hij ook heen als we op vakantie gaan.
in eerste instantie zij ik meteen een labrador, maar dan wel een zwarte!
maar je heb ook te maken met klanten en als die bang zijn voor honden is zo'n zwart monster niet zo'n heel goed idee want ik denk dat dat best afschrikt.
mijn vriend wil graag een rotweiler, vind ik ook heel gaaf alleen heb je daar het zelfde verhaal als met een zwarte labrador.
dus nu hadden wij een appenzeller sennenhond in ons hoofd.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... enhund.JPGwat denken jullie hier van?