Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joozz schreef:maar ja wat doet een kat nu verder voor kwaad??
Lyonesse schreef:Deze discussie blijft maar komen he?![]()
Ik heb nog nooit met mijn handen in de kattenstront zitten graven als ik aan het tuinieren was, mijn vlees wordt nooit van mijn aanrecht gejat, er lopen hier geen wildevreemde katten in en uit, laat staan dat de boel onder gezeken wordt. Nooit zie ik ergens een bult kattenstront liggen buiten.Maar dan stap ik weer eens uit de bus en lig bijna op mijn rug door de hondenstront. Stel je dan voor om de hond zijn behoefte achter het eigen huis te laten doen, wordt je aangekeken alsof je rijp bent voor opname
@ TS: Je idee om je kat een week binnen te houden en ondertussen de meneer op te zoeken om te kijken hoe het er nu voor staat vind ik een erg goede
Lia_ schreef:Suuskipje, dat jij het niet serieus neemt wil nog niet zeggen dat het niet serieus is...
ThePast03 schreef:joozz schreef:maar ja wat doet een kat nu verder voor kwaad??
Jonge cavia's werden verwondt doordat katten met hun poot door het gaas gingen en de cavia's honden gewend waren en dus stomweg bij het gaas kwamen kijken.
Vijver was helemaal beschermd tegen reigers, maar katten zagen nog steeds kans om de vijver leeg te vissen. Helaas met eigen ogen gezien. Vijver gaat nu dicht gegooid worden omdat wij het financieel niet op kunnen brengen om de vijver katproof te maken.
Anderen moeten hobby's opgeven omdat mensen het heel normaal vinden dat hun huisdier op andermans grond rondloopt en daar eigendommen vernietigd.
Hier in de buurt komt het vaker voor dat katten zomaar een huis binnenlopen in de zomer als de deur openstaat en daar in huis gaan plassen.
Dat moet allemaal maar kunnen blijkaar en als je daar wat van zegt zul je overal wel over klagen.
Geef mij dan maar schreeuwende kinderen, blaffende honden, stereo's voluit etc., daar zul je mij niet over horen klagen.
Suuskipje schreef:Sancha: als iemand last heeft van mijn kat neem ik de verantwoordelijkheden en help zo nodig hun tuin kattenwerend te maken. Zoals ik al eerder vermeldde is mijn kat goed opgevoed en poept vrijwel alleen in onze tuin. Hij ligt wel vaak in andere tuinen te zonnen, maar meer niet.
Suuskipje schreef:Heeft mijn opa ook gedaan en de katten kunnen er niet bij
Suuskipje schreef:Wij hebben geen tuin die afgezet kan worden
Zij echter wel dus als zij het hadden gewild dan hadden wij voor een stroomdraad betaald
Suuskipje schreef:Wij hebben geen tuin die afgezet kan worden
Zij echter wel dus als zij het hadden gewild dan hadden wij voor een stroomdraad betaald
Echwel schreef:Buurvrouw neemt graag halfverwilderde katten me naar huis....en werkt de hele dag, kattenluik altijd open..
Ik ben de enige die vaak de deur enz open heeft staan en via mijn tuin hebben ze toegang tot voliere buurman
justdiesel schreef:Suuskipje schreef:Beetje overdreven niet? Hoe simpel is het om een gaasje erover te spannen..
Heeft mijn opa ook gedaan en de katten kunnen er niet bij
kijk en nu spreek je jezelf dus enorm tegen...........
hoe simpel is het dan om een gaasje over je eigen tuin te spannen
Suuskipje schreef:@ Nathalie. wij hebben echt de mogelijkheid niet tot een afgezette tuin.