Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pluizebolpum schreef:@darwin: Top joh!Als je van zover komt en dan nu in staat bent om ze te vangen én er een foto van te maken...petje af hoor, écht. Maar wie weet...ik was vroeger toch echt wel behoorlijk panisch voor alles wat meer dan 4 poten had (weliswaar nog niet zo erg dat ik er hulp bij nodig had, maar 't scheelde niet veel) en dat is toch wel aardig omgeslagen. Heb evengoed diep respect voor mensen die zo'n end van hun angst af durven te komen...
Ik was bij mijn moeder op visite, verteld ze dat ze al de hele dag een spin in de gaten aan het houden is. Ze had nog niet het lef om 'm op te pakken en buiten te zetten. Hij was een beetje groot en zij niet zo'n spinnenfanaat, zeg maar. Dus ik kijken, en ja hoor, hij was idd behoorlijk aan de maat. Meet (pas op, deze foto kan als schokkend ervaren worden) Godzilla...
![]()
Het glas waar spin in zit is geen borrelglaasje maar een drinkglas waar 0,3 liter in past, effe voor de duidelijkheid. Vind ik kicken tegenwoordig, die joekels. En volgens mijn moeder ben ik nu dus écht gek geworden. Die stond al te griezelen toen ik aan het end van de tuin het papier van het glas haalde en nog rustig foto's ging maken...
spitenmazz schreef:(die spin mag ook hoognodig z'n benen scheren zeg)