Engste stuk ongedierte dat jullie ooit gevonden hebben?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 15:55

ik heb een baardagaam gehad, en die at krekels.. nou vond ik er wel eens 1 op mijn slaapkamer, mams haalde die dan weg, maar een tijd later voelde ik iets in onder mijn broek op mijn onderbeen, eigenlijk in mijn broek dus.. dus ik deed mijn broekspijp omhoog en schudden, valt er ineens een hele grote levende krekel uit.. en groot :oo toen ben ik raar bij dat beest weggestuiterd :r

Lowara

Re: Engste stuk ongedierte dat jullie ooit gevonden hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 16:36

ik heb ooit eens op een kakkerlak gestaan. heb werkelijk nog nooit zo'n groot beest gezien.
we waren in Indonesie, en daar zijn insecten zo'n beetje 10X groter dan in nederland :=
griezel er nog van als ik eraan denk, hij kraakte ook echt toen ik erop stond :=

Coony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 16:51

Ik was een keer met een vriendin mee op vakantie voor een paar dagen in nederland.
s 'Avonds moest je daar echt niet de lamp aandoen want dan begon het kevers te regenen.
Van die vieze bruine, gatverdamme.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 16:57

Waar ik eerst altijd de paarden reed hadden ze heel veel last van muizen en ratten. Stal lag voor een sloot, complete holen groeven die ratten in lege stallen met oud zaagsel, echt in ingangen van de holen waren wel 20 cm breed en 10 hoog. Als je de stal inkeek zag je allemaal ratten wegduiken, GROTE ratten.

Gelukkig ben ik er totaal niet bang voor, maar er schoon vind ik het niet.

Er laten geregeld dode muizen in de waterbakken, dan moest ik er weer een muis uitvissen die al half vergaan was, heel vies. Die beestjes willen waarschijnelijk drinken vanaf de muur en vallen er dan in.

Ook in de voertonnen geregeld muizen, ik zal het nooit over mijn hart kunnen verkrijgen zelf zo'n beestje dood te maken dus ik haal ze er netjes uit met de voerschep en liet de jack russel ze vermoorden :D Helaas gaat dat uithalen met de voerschep welleens mis en springen ze op mij, ik heb er eens 1 achter mijn jas gehad, toen had ik wel alles zo snel mogelijk uitgetrokken :o

Waar ik nu rijd hebben ze vaak overlast van die grote vliegende torren. Die kunnen inderdaad niet fatsoenlijk vliegen en landen, regelmatig vallen ze zo na beneden op de grond of op mijn schouder :\ gelukkig eet de hond ze altijd op, je hoort ze kraken tussen zijn kaken bah!!

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 16:59

In Frankrijk sprong er eens iets tegen mijn tent wat klonk als een kikker, dus ik als enthousiast klein meisje snel naar buiten om te kijken :D zat daar een brulkikker (die zijn als fors) die nogal groot uitgevallen was :wow: ik moest hem met twee handen tegen m'n borst drukken zo groot, toen ik hem aan mama ging laten zien :D

Die was op z'n zachtst gezegd not amused :+ dat ding was gewoon enorm! Pap had 'em opgemeten, kop tot kont, en kwam op 27 cm uit! :D
Ik wilde hem houden :+ mocht niet van m'n moeder...

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 17:02

engste stuk ongedierte.... hmmmmz...

m'n ex!!

:D

ASsi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 17:13

Ben misschien een overdreven dieren(insekten)vriend, maar ik sla niets dood wat mij niet opzettelijk probeert te prikken of bijten.. Als de beesten te groot zijn om in mn hand te doen dan doe ik ze in een glas.. Ben dr zoiezo niet echt bang van..

Heb alleen 1 keer met snorkelen gehad dat ik op en heel ondiep stukje zat en toen stak er een soort worm/rups achtig ding van zo'n 15-20 groot en 2 cm breed omhoog van een rotsje en die had allemaal haakjes aan zn lijf. En dat beest bewoog heel erg naar mn benen en toen ben ik als een gek weg gezwommen want dat vond ik echt DOODENG :=

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 17:23

Hahah, zo was ik bijna verzopen in 50 cm water.

Ik was ook aan het snorkelen en kon makkelijk met mijn handen bij de bodem. Ik heel enthousiast maar voorzichtig steeds een grote steen/rots omdraaien en dan kijken wat eronder zit.

Nou dat heb ik geweten!
Een megakrab, die nog groter leek omdat je duikbril alles optisch vergroot en dichterbij haalt. Ik dacht dat ie me zo bij de neus zou grijpen. Ik wilde heel hard achteruit zwemmen.

Belachelijk, want ik kon dus gewoon opstaan en weglopen, 50 cm water, waar hebben we het over????
Ik was zo geschrokken dat ik bijna ben verzopen.

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 17:47

Hahahah ik zie het al helemaal voor me HBVisser, geweldig! _O-