Die zijn leuk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
FireScorpion schreef:Lyonesse schreef:------
Ik had het verkeerd, het zijn geen aziatische wespen maar aziatische horenaars. Ze worden ook wel Hornets from hell genoemd en duiken steeds vaker in europese landen (zoals oa Frankrijk) op. Denk dat we ze hier ook nog wel eens tegen zullen gaan komen....
quoteje: The toxicity ... "three hornet stings will kill a man"
Hier een wikistukje,
http://en.wikipedia.org/wiki/Asian_giant_hornet
-------
Die zijn hier alVorig jaar bonkten ze steeds tegen mijn raam, een paar weken terug had ik er 1 aan mijn broekspijp hangen
Toen kon ik toch wel een stukje rennen
Daarna heb ik hem maar naar buiten gegooid
Hij was nogal vreselijk traag
WAT?!!!
*krijgt een hartverzakking*
Lyonesse schreef:Ik ben eens wakker geworden met zo'n grote zwarte huisspin die zich stijf met zn poten om mijn vinger had geklemd![]()
![]()
frannyc schreef:BBRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Alles wat meer als 4 poten heeft mag van mij buiten en ver uit mn buurt blijven!
En anders pak ik mn electrische vliegenmepper........
_Covergirl_ schreef:En uitgerekend nu ik het stukje van Fiffill lees over killerbees, vliegt er een wesp de kamer in...
Ik hoop dat ze lekker in Amerika blijven, die beesten. Moet er niet aan denken, sla je eentje dood, denk je 'Fiiieeeew, dies weg', komt zijn hele familie je afmaken.
Wildgirl schreef:Kraaien heb je hier haast niet, wel buizerds die jonge katjes pakken en duizende kauwen die wij idd ook gewoon uit de lucht knallen als ze vervelend zijn.
Ik heb ooit een buizerd kunnen raken met een baksteen toen ik hem op mijn kat zag afkomen die op het grasveldje zat, heb hem daarna naar mijn opa gebracht.
Die is jager en heeft hem afgemaakt aangezien hij knock out was door die steen, dat durfde ik zelf niet.
Heb toen mijn katten wel een tijdje binnen gehouden.
cp112 schreef:Fiffill schreef:Nee, en kraaien zijn zulke mooie beesten.. net als kauwtjes, geweldig die koppies.
ALs het groot en zwart is is het voor mij al een kraai. Wat is het verschil?