Ik moest hem gister meenemen naar cc en kreeg daar ook allemaal hartverwarmende lieve woorden, NADAT mensen eerst hun conclusie hadden getrokken wat ik met zo'n jong dier van de mams af deed.
Maar goed, heb het rechtgezet en toen kwamen er lovende woorden.
Ben er ook héél gek mee. Gisteraaf uit eten geweest en Bikkel even bij mams gebracht en om 23 uur haar weer opgehaald, Mijn ma had met een balletje gespeeld en Bikkel had telkens haar pootjes om de bal geklemd.
Ja maar Karin je weet toch wel dat je een kitten niet zomaar bij de moeder mag weg plukken! hahahha
Ik vond t nog niet zo makkelijk om haar te voeren hoor...maar op die foto's ziet het er heel simpel uit...je hebt haar niet eens vast! hahah hoe dan ook ze is en blijft schattig!
Wat is het toch een super schattig ding! En dat paradijsje van hem, het is net speelgoed zo allemaal Vroeger maakte ik ook altijd van die hele dorpjes voor mn konijn
Ik ben bij 2 dierenartsen geweest met de kleine en helaas was zijn pootje al te erg vergroeid, ook zijn heupen. Strekken kon hij het pootje al niet meer en als ze het probeerde had hij er erg veel pijn aan. Ook was zijn pootje erg beschadigd en voelde hij koud aan, het gevoel in dat pootje was ook minder spalken was dus helaas niet mogenlijk.
Ik heb gevraagd of het mogenlijk was om zijn pootje te laten amputeren omdat we alle kansen willen aangrijpen die mogenlijk waren, maar ook dat was niet mogenlijk omdat zijn andere pootje ook niet helemaal goed was en dus te zwak. Hij had dus nooit echt kunnen lopen en altijd rond moeten kruipen waardoor hij dus zweertjes zou krijgen op zijn pootjes en buikje. Ook zat hij constant onder de urine en raakte zijn huidje op zijn buik geirriteerd. Het was vresenlijk moeilijk om de keuze te maken omdat hij het zelf wel echt wilde en probeerde, maar we hebben hem in moeten laten slapen Hij is vanavond ingeslapen, ik mis hem echt vresenlijk en vindt het zo zielig en oneerlijk, hij was nog maar zo jong.
mss een beetje l*llige vraag maar is het wel verstandig om zo'n jong diertje overal mee naar toe te slepen? ik bedoel heeft hij daar niet wat wienig weerstand voor?!
Wat een leuke foto's, heb genoten! Dat lekkere koppie van hem!
Simone, sterkte, dat moet ontzettend moeilijk zijn...
Die diarree kan trouwens komen van gewone poezenmelk uit de supermarkt heb ik gelezen. Van die oplosbare poeder van de Da hebben ze dat niet, maar dat is wel veel duurder...
Toen ik Hummer nog thuis had, ging hij ook mee naar mijn werk. Uurtje heen en uurtje terug in de auto. En op mijn werk elke twee uur voeden. Maar wat moet je anders dan? De mannen op mijn werk vonden het in de regel niks, de vrouwen waren in de regel helemaal idolaat van hummer en eentje heeft hem zelfs op haar hyves staan! Ieder wat wils!
maikeltje
Geplaatst: 31-05-09 00:00
Wat leuk om te lezen dit. Ik heb sinds gisteren een nestje van 4 kittens. De bevalling ging helemaal mis dus ze zijn met de keizersnede ter wereld gekomen en omdat de melkproduktie nog niet echt op gang wil komen moet ik de kittens ook iedere twee uur een flesje geven. En het gaat hartstikke goed met ze. Hier dus 4 bikkels En mammapoes is ook een bikkel hoor, ze doet erg haar best maar kan het vanwege de operatie dus niet alleen.
Even een paar foto's:
En het hele nest (ook met kruiken en onder een warmtelamp, heel herkenbaar verhaal dus )