Lante schreef:Ik heb het niet tegen jou. Jij hebt geen sledehond.
Ja maar ik wel tegen jou

En die heeft niet te trekken, dat doet ie maar mooi in dr eigen tijd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lante schreef:Wel eens met een husky gelopen? Het is een stevig contact.
Dat valt nog wel wat mee namelijk. En met wat brokjes in je zak kun je ze nog wel eens wat afleiden ook. Als je meerdere husky's vasthebt, dan hou je ze inderdaad niet meer tegen; waarom denk je dat er minimaal 3 voor een slee lopen?
Ze trekken, maar het zijn vrij kleine hondjes hoor. Ze hebben alleen een gigantische drive, dat is instinctief aanwezig, niet aangeleerd.
Mas schreef:En dat simpelweg door consequent te zijn, streng maar rechtvaardig en op het juiste moment belonen
Chiqa schreef:Dat is idd van groot belang, alleen zie ik mensen vaak verkeerd belonen/straffen of op het verkeerde tijdstip.
Dus bv "braaf!" roepen als Brutus zich half aan het ophangen is, eigenaresse een anker achetr zich aansleept omdat ze andeers een ongeleid projecties is, mijn hond het liefst aan stukken wil verscheuren, en dan roepen ze 'braaf" net op het moment dat hij weer een uitval doet.
Mss omdat ze al lang blij zijn dat ze hem uberhaupt kunnen houden?
Chiqa schreef:Mooi tuig Naadje, wil ik ook hebben voor Donna als ze volgroeit is,
met 'hot lady' erop oid, security is niet voor haar weggelegd, ja meer van de wal in de sloot.
chipieke schreef:Wie een slipketting gebruikt is in mijn ogen goed gek, sorry... Hoe zou je je zelf voelen als je zo'n ketting om je nek kreeg en je vriend roept je eventjes terug door aan die ketting te sleuren. Nee dank je
chipieke schreef:Wie een slipketting gebruikt is in mijn ogen goed gek, sorry... Hoe zou je je zelf voelen als je zo'n ketting om je nek kreeg en je vriend roept je eventjes terug door aan die ketting te sleuren. Nee dank je