Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:een hoes is niet nodig hoor, als hij het koud heeft kan hij in zijn nachthok gaan zitten.
wanneer je er een konijn bij hebt, kunnen ze ook elkaar warm houden.
dat je schik hebt om er 2 bij elkaar te zetten kan ik me goed voorstellen. als je met koppelen geen ervaringen hebt, kan je dat het beste doen bij een opvang. daar kunnen ze naar het karakter van je konijn kijken en daar een match bij vinden.
Citaat:@ Romy, je bent goed bezig voor je konijn! Mooi hok heb je uitgekozen en ik ben blij dat je de moeite neemt zoveel informatie te vragen en dat je open staat voor de informatie van andere!!
Jij bent een lief konijnenbaasje!! Ik wens je heel veel plezier van je konijn en misschien dus ook zijn toekomstige vriendje of vriendinnetje.
Dinopino schreef:ik krijg hier hele rare ideeen bij. Gewoon kijken hoelang het goed gaat en loopt het uit de hand dan net als bij hanengevechten weddenschappen af gaan leggen wie er gaat winnen. Het besti is dan een webcam kan heel bokt mee doen. sssst dit heb ik niet gezegd maar soms heb ik van die ideen die niemand waardeert
![]()
hyawatta schreef:Dinopino schreef:ik krijg hier hele rare ideeen bij. Gewoon kijken hoelang het goed gaat en loopt het uit de hand dan net als bij hanengevechten weddenschappen af gaan leggen wie er gaat winnen. Het besti is dan een webcam kan heel bokt mee doen. sssst dit heb ik niet gezegd maar soms heb ik van die ideen die niemand waardeert
![]()
Hoezo Rare ideeen.
Ik heb het idee dat jullie hier overal de lol van inzien en weinig meer aan adviezen willen geven.
Maar goed laat maar