Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikki__ schreef:@ Chiqa. zou jij mij kunnen vertellen waar ik kan vinden dat er werkelijk 50 % vlees in zit? Volgens mij lees ik erg gigantisch overheen
manishdra schreef:Mijn hond had van pups af aan al een glutenallergie, dat is 100% zeker. Alles wees erop, stinkende vacht, diaree, jeuk met krabben totdat het bloede. Toen ze 6 maanden was overgestapt op vers en alle symptomen waren weg. We hebben haar nooit laten testen omdat haar broer (even oud) wel een test had gehad en duidelijk een glutenallergie bleek te hebben.
manishdra schreef:klopt, het ene kvvis het andere niet. Daarin zitten ook hele kwaliteits en ingredienten verschillen.
Over darmproblemen heb ik geen verstand. Succes!
(misschien voor het complete verhaal de darmproblemen omschrijven? )
Chiqa schreef:Evelli schreef:[Maar ik ben ervan overtuigd dat het ook zonder dat ontzettend veeeeeeeeeeeeel te dure dieetvoer moet kunnen voor deze hond.
ik zou geen cavom nemen als ik jou was, gwoon meteen goed, Arcana of Orijen
cavom geeft vaak nog buikprobroblemen omdat er granen inzitten.
Evelli schreef:Ik ga dan de winkel hier in de buurt even een belletje geven of ze het morgen langs willen komen brengensuper die gratis bezorgdienst
haffjechip schreef:ik geef mijn honden selection croc van rc ik vind het wel een fijne brok
en omdat mijn honden niet alles eten en dit voer wel geef ik ze nu dit
wat vinden julllie van dit voer??