Mn vriend ik rijden net terug naar huis vanaf mn ouders en ik parkeer mn auto bij de parkeerplaats bij de Gamma, omdat ik geen parkeervergunning heb voor bij ons in de straat. Dus wij lopen richting huis en ik zie een super lief grijs katje in de bosjes zitten, dus ik wou die even aaien, zag er zo heerlijk aaibaar uit! Beestje komt naar me toegelopen en mn vriend zegt ineens, heey blisje! Dus ik zit hem uit te lachen, want ik dacht dat hij een andere cyperse kat had gezien en die "uitschold" voor Bliss. Ik kijk op en zie dat het daadwerkelijk Bliss is!! Wij hem gelokt en meegenomen richting mn auto, die stond namelijk dichterbij dan ons huis. Wurmt hij zich een meter voor de auto los en sprint de bosjes in. Ik in de bosjes gaan zitten en hem weer gelokt, uiteindelijk kwam hij naar me toe en ben ik met hem in de auto gaan zitten. Toen hij wat gekalmeerd was, ben ik met hem naar huis gereden en hebben we hem in de reismand gestopt en naar binnen gebracht.
Isis, onze andere kat, snapt er helemaal niets van, maar ze hebben nog niet lelijk gedaan tegen elkaar! Al zou het me niets verbazen als dat nog gaat komen...
Maar... Waar we nogal verbaasd over waren, is dat Bliss gecastreerd is! Als je een kat vind en je laat hem castreren, laat je toch op zn minst checken of hij een chip heeft? Dus morgen ga ik naar de dierenarts toe, om te kijken of onze chip het uberhaupt wel doet... Wel banketstaaf voor die mensen die hem in huis hebben genomen, maarja, het is onze kat en wij zijn dolgelukkig dat we hem weer terug hebben!
Gelukkig is Isis al gewend aan het binnen zitten en Bliss mag zijn best gaan doen om eraan te wennen, want hij komt voorlopig niet meer buiten!
K heb nog geprobeerd om wat foto's van hem te nemen, maar hij zit zich nu voornamelijk te verstoppen, het is geloof ik allemaal een beetje teveel voor hem. Dus foto's komen snel!