Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmie261 schreef:slimmerik,welnee....ze zou dat wel krijgen als ze hond en kind weer bij elkaar zetten,maar als ze nu zorgt dat hond en kindje gewoon gescheiden blijven,niets aan de hand hoor.
1 van mijn rotties heeft zo'n 5 jaar geleden zowat mijn hand geamputeerd...die beet heel erg echt..zo hard dat zijn neus gerimpeld om mijn hand gevouwen zat...
en heb hem daar echt niet op laten inslapen,was nl niet zijn fout,maar heb tot nog toe,hij is nu bijna 12 jaar oud,nog nooit een "had ik maar" gevoel gehad...
kimmie261 schreef:ja was echt erg,kon ook niet snel genoeg reageren,ze aaide hem terwijl hij omhoog sprong tegen het hek op...
mens was zich doodgeschrokken,en zei nog "hij zag er zo lief uit "![]()
![]()
maar die heeft wel hechtingen moeten halen,had echt flinke schade aan haar hand...
Citaat:Die hond afmaken? Natuurlijk niet. De ouders van het betreffende kind een opvoedingscursus mbt dieren geven? Ja, doe maar.
kimmie261 schreef:oja en even over respect die mijn honden voor mij hebben,ik leef hier in een roedel van 7 grote honden,welke bestaat uit zowel reuen als teven,van 2 rassen,die toch wel bekend staan om elkaar niet echt aardig te vinden,en alles loopt hier door elkaar heen,en er kunnen zonder weinig problemen honden aan de roedel oegevoegd worden,denk dat er voldoende respect is tussen de honden en mij...,daar hoef ik me verder niet maar niet over uit te wijden..dunkt mij zo
Tooske schreef:Sorry ik werk op een kinderdagverblijf maar een kind van 3 weet al heel goed wat wel en niet mag en als dat kind gewaarschuwd is om niet bij de hond te komen dan is dat ook een beetje haar schuld.
Om alleen de hond de schuld te geven vind ik overtrokken.
Tooske schreef:Ja precies de eigenaar van de hond dus niet alleen de hond zelf.
Ik zeg niet dat het kind iets fout heeft gedaan vooral de ouders dan maar een kind op die leeftijd heeft wel het besef wat wel en niet mag en zal het dus de volgende keer vast niet nog een keer doen.
KiWiKo schreef:![]()
moet je mij hebben schat????
![]()
ach tja, je zal maar zo een leven hebben dat je je moet verdiepen in mijn posts op een internetforum![]()
![]()
Aan de andere kant heb ik absoluut geen idee wie jij bent en wat je geschreven hebt........ het is maar net wie je wel of niet intressant vind