Ben ver te krijgen, maar dergelijke houdingen verknallen het snel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tenshi schreef:
slimmerik schreef:Tja, ik heb teveel in de kattenstront gegrepen waarschijnlijk. Bovendien heb ik een man die katten echt háát dus iedere hond wordt er bijna op getraind katten achterna te gaan.
fransje23 schreef:slimmerik schreef:Tja, ik heb teveel in de kattenstront gegrepen waarschijnlijk. Bovendien heb ik een man die katten echt háát dus iedere hond wordt er bijna op getraind katten achterna te gaan.
Ben blij dat je man geen kinderen haat.....![]()
Als ik zie wat de katten bij ons op de boerderij aan muizen weghalen zijn wij er erg blij mee. Die poepen overigens niet in het hooi en eten ook geen nageboorte (dat zou eerder iets voor de vossen uit de buurt zijn..)
Chiqa schreef:Maak je geen zorgen om een enkele zure bokker die katten laat verslinden of wegbrengen naar een asiel aan de andere kant van Nederland, dat laatste lach je toch om kán niet eensAls je iets meer dan twee keer een dier afstaat gaan ze al op onderzoek uit.
slimmerik schreef:En die vreet de muizen op die we overigens prima met vergif kunnen bestrijden.
KiWiKo schreef:ik weet niet of iemand die last heeft van jouw kat altijd vriendelijk moet blijven![]()
Kijk jij zegt dat je dan de inhoud van de kattenbak over de schutting gooit, en zij zegt ik laat me hond los
Gezellig in dat straatje
slimmerik schreef:Ik neem aan dat je niet KiWiKo maar mij bedoeld. Mijn hond mag zijn territorium verdedigen. Als de kat zo dom is, om dat niet in te zien, heeft ie/ze dikke pech. Misschien is het er best uit te trainen. Maar van mij mag ie. Zo redeneren jullie toch ook richting kat versus volière? Jullie houden je kat niet thuis ondanks dat je weet dat er mensen in de buurt wonen die vogelliefhebber zijn.
liedje89 schreef:De kat kan er toch niks aan doen als zijn eigennaar niet wil helpen met het vinden van de oplossing. Dat is nou net het punt. Slimmerik maakt de katten gezellig af omdat vervelende mensen die hun katten niet willen castreren de kat op hun erf dumpen. Maar daar hoef je de kat toch niet voor af te maken kan hij niks aan doen.
als jij ruzie hebt met je buurman hoeft zijn huisdier daar niet de dupe van te worden. Daarbij komt er nooit iets goeds van een hond trainen op agressie, wat slimmerik der man dus wel doet. Kijk als je hond van zichzelf achter katten aan zit en je krijgt hem er niet zo mee op gehouden is het wat anders, als je hem opfokt om andere beesten te pakken ben je gewoon dom bezig.
En het voorbeeld met de vijver karpers Als je last hebt van katten EN reigers moet je een netje over je vijver spannen probleem opgelost. bij mijn opa en oma lopen ook altijd katten door de tuin en er zitten vaak zat ergens reigers op het dak. toch hebben ze al in geen 10 jaar nieuwe visjes in de vijver hoeven doen.
@slimmerik: Als hij iedere keer ik de stront grijpt moet hij eerst kijken en dan grijpen. Maar misschien is dat te hoog grepen twee van die ingewikkelde handelingen na elkaar.
. En waarom zou je je muis door een kat laten vangen als je ook lekker met toxische chemicalien kan smijten. Das ook lekker veilig voor je andere huisdieren.
liedje89 schreef:KiWiKo schreef:ik weet niet of iemand die last heeft van jouw kat altijd vriendelijk moet blijven![]()
Kijk jij zegt dat je dan de inhoud van de kattenbak over de schutting gooit, en zij zegt ik laat me hond los
Gezellig in dat straatje
De kat kan er toch niks aan doen als zijn eigennaar niet wil helpen met het vinden van de oplossing. Dat is nou net het punt. Slimmerik maakt de katten gezellig af omdat vervelende mensen die hun katten niet willen castreren de kat op hun erf dumpen. Maar daar hoef je de kat toch niet voor af te maken kan hij niks aan doen.
als jij ruzie hebt met je buurman hoeft zijn huisdier daar niet de dupe van te worden. Daarbij komt er nooit iets goeds van een hond trainen op agressie, wat slimmerik der man dus wel doet. Kijk als je hond van zichzelf achter katten aan zit en je krijgt hem er niet zo mee op gehouden is het wat anders, als je hem opfokt om andere beesten te pakken ben je gewoon dom bezig.
En het voorbeeld met de vijver karpers Als je last hebt van katten EN reigers moet je een netje over je vijver spannen probleem opgelost. bij mijn opa en oma lopen ook altijd katten door de tuin en er zitten vaak zat ergens reigers op het dak. toch hebben ze al in geen 10 jaar nieuwe visjes in de vijver hoeven doen.
@slimmerik: Als hij iedere keer ik de stront grijpt moet hij eerst kijken en dan grijpen. Maar misschien is dat te hoog grepen twee van die ingewikkelde handelingen na elkaar.
. En waarom zou je je muis door een kat laten vangen als je ook lekker met toxische chemicalien kan smijten. Das ook lekker veilig voor je andere huisdieren.
liedje89 schreef:@slimmerik: Als hij iedere keer ik de stront grijpt moet hij eerst kijken en dan grijpen. Maar misschien is dat te hoog grepen twee van die ingewikkelde handelingen na elkaar.
suuzepuus schreef:zoek de eiegenaar op van de kat die overlast veroorzaakt en zoek samen naar een oplossing....
(
x_Marr schreef:Tsja, helaas heb je dat, je kan niet tegen katten zeggen kom niet in mijn tuin, dan moet je er toch wat anders op vinden
Hoeveelste keer is het dat het gebeurd, je zou toch zeggen dat de vogels er op een gegeven moment ook wel aan wennen. Mijn konijnen waren eerst ook over d zeik als ze onze hond voor het tralies zagen staan, maar nu komen ze er gewoon op af/langs.