Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Guppen hebben inderdaad wel verwarmd water nodig. Tussen de 18 en 24 graden, dacht ik. Hoe warmer, hoe meer kweek.
Mijn knie voelt redelijk, dus ik ga vandaag eens lekker bezig met m'n bakkie, water verversen, schoonmaken, het is nodig.
Citaat:- 2 x pH 3,0-10, pH 6,0-7,6, CO₂-tabellen, 2 x GH, 2 x KH, PO₄, NH₄, 2 x NO₂, NO₃ en Fe.
- Waterbestendige plastic koffer met 11 glazen testbuisjes.
- Bevat tabellen om uw meetresultaten te noteren.
- Met twee spuiten voor een eenvoudige en nauwkeurige meting van de hoeveelheid testwater.
Feria schreef:Wispeltuur ik heb ook zitten denken over de aanschaf ervan als mijn teststrips op zijn. Ik denk dat je op aquariumfora wel het één en ander erover zal kunnen vinden
@ keet: ben je daar tevreden van? En hoe lang blijven de producten goed? Want als ze niet lang goed blijven is het wel zonde van het geld.
Feria schreef:_San87_ schreef:Guppen hebben inderdaad wel verwarmd water nodig. Tussen de 18 en 24 graden, dacht ik. Hoe warmer, hoe meer kweek.
Mijn knie voelt redelijk, dus ik ga vandaag eens lekker bezig met m'n bakkie, water verversen, schoonmaken, het is nodig.
Wat had je aan je knie dan? (vast overheen gelezen denk ik)
Hoe vaak ververs jij je water en hou je schoonmaak?
Ik doe wekelijks 1/4 van het water verversen en stofzuigen en om de 2 weken de filter spons uitspoelen.
Tussendoor ook de ramen even schoonmaken, maar dat is niet wekelijks.