Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Ach agressiviteitstest: moeten ze dan iedere 3 maanden doen .... En meteen een voor het baasje ook .
Whoepi schreef:slimmerik schreef:Ach agressiviteitstest: moeten ze dan iedere 3 maanden doen .... En meteen een voor het baasje ook .
en leg is uit waarom?
slimmerik schreef:Het filmpje bevestigd volkomen mijn mening over pitbull achtigen en hun baasjes. Mensen met uiterst gevaarlijke honden die echt geen enkel benul van honden hebben maar hem alleen hebben omdat ie zo stoer bij hun omgeving over komt.
Kinderen bij die honden om de nek....hoe onkundig kun je zijn.
slimmerik schreef:Needje schreef:Want verder zijn deze honden net zo "gevaarlijk" als alle andere honden imo.
slimmerik schreef:Whahaha de test tussen honden.... op geen enkele manier goed uitgevoerd.
CherokeeChum schreef:deze honden,en dan bedoel ik degene met stamboom(ja ook Pitbulls kunnen een stamboom hebben)
Citaat:
slimmerik schreef:Detest tussen slechts 3 honden.... op geen enkele manier goed uitgevoerd.
Als je zo'n test doet moet daar om zijn minst 100 rottweilers, 100 pitbulls en 100 herders gebruikt zijn.... En daar is in dit topic al héél vaak over gesproken.
slimmerik schreef:http://www.youtube.com/watch?v=lmdqvJqvbhM
Daarna dikke krokodillentranen van eigenaresse...ze moet 6 maanden naar het gevang. Hier zou ze een boete van 250,-- gekregen hebben.
Sappos schreef:Je hebt er altijd gekken tussen lopen. Ik vind het werkelijk prachtige honden en denk dat er mits goed gefokt en opgevoed geen kwaad inzit. Net als in dat filmpje in het onderschrift van Griebels. Ik ken ook zat Rottweilers die schatten van beesten zijn. Die staan toch ook bekend als "vals"