Gefeliciteerd!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

gefeliciteerd!

Cayenne schreef:Niek_Jente, Ik kan de kleuren op de foto van de bovenste niet helemaal goed zien. Het kan een cinnamon zijn, maar ik denk een wildkleur man.
De tweede foto is een bonte![]()
[naam], bij bleekmaskers zijn de wangen ook flink verbleekt. Kijk maar naar die op de foto van Jade

Cayenne schreef:Ik kan het nog niet geloven dat mijn oh-zo-speciale Phoenix mama gaat worden![]()
Al zal ze het bij deze twee eitjes zelf niet weten haha

)
). Mijn gevoel zegt dus dat het uiteindelijk niet aan Joy en Jade heeft gelegen. Ze hebben verder ook alles goed gedaan, maar omdat ze in de war waren door hun eerste dode donsje heb ik het gevoel dat ik goed gehandeld heb door de eitjes over te leggen bij Hera en Amor.
jorika1986 schreef:Cayenne schreef:Ik kan het nog niet geloven dat mijn oh-zo-speciale Phoenix mama gaat worden![]()
Al zal ze het bij deze twee eitjes zelf niet weten haha
Aan de ene kant is het best wel sneu voor Phoenix dat ze niet weet dat het eigenlijk haar kids zijn...
Maar als je er niet goed voor kunt zorgen is dit de beste optie!
ze kan er vast heel goed voor zorgen, maar 6 eitjes bij een ervaren pop is al enorm veel, laat staan bij een pop en man die voor de eerste keer ouders worden
Vooral voor een vogel met een verleden als Phoenix is dat al genoeg werk voor de eerste keer.