Deze man heeft het natuurlijk aquascapen echt in de vingers zitten! Het is het waard alle 20 blz te bekijken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
alleen jammer dat hij geen vrouwtjes heeft om te versieren

Hier ligt hij op voedsel dus nog wat zichtbaar door de bolheid. Normaal ligt hij helemaal plat met zand over zich heen en dan moet je echt je best doen om hem te zien. Vaak zie je de oogjes nog uitsteken.
Mars schreef:Wat een superleuke bak en die schol is inderdaad gaaf! Wat voer je zo'n beestje?
Mioux schreef:leuk zo'n brak water bak ! Vraag me alleen wel af, hoe groot word zo schol? die moet je toch alsnog in grote bak houden? Brak is op zich ook een leuk idee om te houden.
Hoe heb jij het brak bepaald en gestart ? En wat is nu jouw bestand in die bak ?

helaas zien ze er alleen schattig uit. En zijn het kleine vissen draakjes
ondanks het meerdere malen afspoelen. Was er zat van. Maar misten de garnaaltjes wel... Dus toch maar weer wat garnaaltjes gekocht. Hopen dat het nu wel goed gaat. Heb er al weer een paar gespot met eitjes
) dus niks groeit. Heb nu maar een nieuwe lading plantjes besteld maar weet nog niet hoe ik ervoor ga zorgen dat die wel blijven staan.. Daarnaast heb ik nu een enorme kleine-slakjes-plaag waarvan ik nog niet weet hoe ik er vanaf ga komen. Voordat ik ging zag ik wel eens een klein slakje, maar die viste ik er dan gewoon uit. Heb nu het idee dat ze 3 weken lang hebben kunnen feesten en ik kleine slakjes kan blijven vissen

twee dingen die je kunt doen: slakken pletten tegen het raam (gratis voer!) Of een aantal Anatoma Helena's (slaketende slakken) aanschaffen