Testebeest, mss is dit wat voor je http://www.hondencentrumwraf.nl. Ik ken Mandy vanuit de paarden en het is een nuchtere tante. En als ik je een tip mag geven... Probeer de JR een beetje lief te vinden. Hoe harder jij je tegen hem verzet, hoe erger het wordt. Zijn (wan)gedrag is niet wie hij is, maar slechts een uiting van zijn probleem.
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!
GA is even lezen ellen. Ben echt wel lief tegen hem hoor.AL haalt hij af en toe wel het bloed onder mijn nagels vandaan. Laat hem uit speel met hem met zijn bal. Maar als mijn vriend er is, wil hij geeneens mee uitlaten met mij.Moet ik hem echt ongeveer meesleuren en lijmen met een koekje werkt niet (en doe ik liever niet maar tja het was een probeersel)
Karmandi
Geplaatst: 14-06-13 18:55
Pffft. De hond van mijn ouders heeft twee weken geleden een epileptische aanval gehad, hij is pas 1 jaar. Ik ben toen meegegaan naar de dierenarts en we hadden besloten om nog geen medicijnen te geven, omdat het best kan zijn dat hij maar eens in de twee jaar een aanval zou krijgen. Er is toen wel bloedonderzoek gedaan naar eventuele achteliggende oorzaken, maar die zijn er niet. Nou kreeg hij woensdag weer aanvallen, maar dan echt iedere twee uur. Weer terug naar de dierenarts natuurlijk, en hij is toen opgenomen. Ze hebben hem valium ingespoten en weer opnieuw bloedonderzoek gedaan. Mijn moeder heeft hem later opgehaald, maar toen begonnen de aanvallen weer. Hij heeft er zeker 8 gehad in één dag. Zo zielig om te zien, hij had zijn tong kapotgebeten dus er lag overal bloed, hij is in de vijver gevallen en tegen muren aangerend, hij sprong keihard tegen deuren aan en sprong zelfs zomaar op de aanrecht en hij bijt in alles wat hij tegenkomt. Soms krijgt hij ook opeens zijn kaken niet meer op elkaar. Hij herkent ons helemaal niet meer. Nu heeft hij diazepam om hem in slaap te houden, en het duurt wel 48 uur voordat de epilepsiemedicijnen gaan werken. Hij herkent ons nog steeds niet en hij kan niet zelf staan/plassen/drinken. Ik ben er echt enorm van geschrokken hoe hij eruit ziet....
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!
Hij heeft gelukkig geen aanval meer gehad, maar hij is nog steeds niet zichzelf. Hij herkent ons nog steeds niet, hij is bang voor elk geluid en alles wat beweegt, en hij wil niet spelen en knuffelen. Het lijkt wel of heel zijn geheugen verdwenen is. Hij kan gelukkig wel weer zelf lopen en eten en drinken. Volgens de dierenarts komt dit wel weer goed, maar het kan wel een paar weken duren...
mazzeltje
Het gaat helemaal de goede kant op, hij herkent ons allemaal weer en is ook weer vrolijk en wil spelen. Zelfs de simpele commando's (zitten/liggen) begrijpt hij alweer. Ook geen aanval meer gehad, dus het ziet er naar uit dat de medicijnen goed hun werk doen.
Met mijn hond gaat het goed, had vd week weer een aanvaring met de JR. Binnenkort gaan we met de JR naar de da hem na laten kijken hij ligt nu afentoe in zijn slaap te piepen misschien heeft hij ergens pijn. En weg doen zal er moeilijk gaan.WE gaan wle zien eerst afwachten van de da
Fijn dat ze het allemaal goed doen. Lola blijft doodsbang van Johan, ze heeft zelfs eennterugval. Poept en piest als hij haar uit wil laten, dus als ze niet mee wil laat hij haar maar thuis..
@Karmandi, dat is naar om mee te maken, fijn dat het weer de goede kant op gaat!
Het gaat weer beter met Jonas en Simba
@mazzeltje hoe maak je dat arme diertje toch wijs dat ze niet zo angstig moet zijn...Ze heeft heeft het in ieder geval getroffen met zo een geduldige baasjes
Ik ben dus gaan wandelen met de camera paraat, heel interessant voor de honden, ze dachten dat ik een tasje vol koeken bij me had . Als ik er dan nog in zou slagen om de juiste foto's te nemen zou ik heel gelukkig zijn, maar nee, of ik had een plaatje van de omgeving (Nina was al weg) of een hond zonder pootjes Toch een paar actiefoto's kunnen nemen, niet van de beste kwaliteit, beter iets dan niets zullen we maar denken Tijd voor Ninaspam Actie! Als een echte jachthond
mazzeltje
klinkt misschien een beetje vreemd maar heb je al eens een reading laten doen van haar? ik geloofde er eerst niet in en heb het laten doen van Jonas en daar kwam best veel uit
mazzeltje
Geplaatst: 23-06-13 10:03
Ja, al bij 2 verschillende mensen en ze vertelden volkomen tegenstrijdige dingen. Kon er helemaal niks mee.