Ik zou hem niet twee maand zonder te controleren laten doorlopen.
Voor hetzelfde geld heeft ie een tumor of een infectie of problemen met zijn gebit waardoor hij zo moeilijk eet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chaos schreef:Ceasar jij hebt eentje met spots en eentje met stripes? Welk ras zijn hun dan?
Wel heel mooi allebei!!
Quinette schreef:Morgen 15:30 afspraak bij de DA. Eens kijken wat die zegt en dan maar zien hoe verder te gaan
Caesar schreef:Weet iemand nog een adresje voor raambeveiliging voor katten? Zoe heeft naast de voordeur ineens het raam ontdekt en heeft zich gisteren bijna opgehangen. Gelukkig was mijn vriend thuis (anders staan de ramen ook niet open) en kon hij haar nog net redden. Ze lijkt wat beurs en wat wazig, maar verder lijkt alles mee te vallen. Maar wil dus van die rekjes. Op zooplus.nl bieden ze ze aan maar met een levertijd van 24.02 en daar kan ik eigenlijk niet op wachten...
WillemYntJee schreef:Hihi arme beer, hoe oud is ie?
Hier ook een boefje waar de ballen nog af moeten, heb zelf mn paraveterinair diploma dus denk dat ik m zelf voorbereidt of er iig bij blijf
Leuk filmpje Chaos!
Caesar schreef:Ja, zeker als je kiest voor zo'n kat die al gauw rond de 800-1000 euro kosten. Dan is een "afdankertje" voor mij persoonlijk al heel gaaf! Sowieso vind ik de kattenwereld daarin raar. Fokken 2 of 3 nestjes en dan moet zo'n kat weg...
Caesar schreef:Bedankt allemaal! Ben er ook echt stapelgek op. Zoe is niet showwaardig, haar ondergrond is te donker. Ashanti heb ik van een fokker maar ze heeft daar een nestje gehad wat tegenviel. Ik vind haar prachtig dus de keus was er heel snel! Ze is wel heel anders dan Zoe. Zoe hebben we op jonge leeftijd al gekocht en die is echt een aandachttrekker. Loopt altijd voor je voeten, springt altijd bij je op schoot, kan een keel opzetten als ze niet bij je kan of mag etc. Terwijl Ashanti juist wat shuw is. Dat is het nadeel van een cattery-kat denk ik. Ze hadden er daar teveel en ze is niet goed gesocialeerd door omstandigheden daar. Je kunt haar wel oppakken, maar zelf is ze niet aanhankelijk naar ons toe...
Mossel schreef:Mijn kat komt ook van een cattery, ze hadden daar een hoop katten maar geen van alle was schuwIk denk dat dat gewoon karakter is..