Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XLeandrosX schreef:Is er iemand die mijn vraag kan beantwoorden? Is een bak van 35cm hoog genoeg?
Daar past dan ook gewoon het grootste formaat loopwiel in. Zeker met een deksel erop.

Je kan zo'n wiel wel lakken inderdaad maar dat vind ik weer te veel gedoe. Zelf heb ik plastic loopwielen, het Trixie looprad geloof ik van Zooplus. Er staan er 4 in m'n kamer en ik hoor ze niet. 
_Tara_ schreef:Wat een lief diertjeMag ik wel vragen hoe groot de kooi is? Misschien vertekent 't maar hij lijkt wat aan de kleine kant.
Soms oogt een hok gewoon groter/kleiner op een foto dan 'ie echt is.
Ik heb 't zelf ook wel eens meegemaakt inderdaad. Een goudhamster die vanaf boven in 't loopwiel viel. Toen had ik wel nog een wiel met spijltjes waar ze dus in viel (en een veel te kleine kooi overigens, toen was ik een jaar of 12 denk ik en had ik er nog geen verstand van...).
Dan kruipt ie in de bank en gaan zitten knagen
Zo heeft hij laatst al in een onbewaakt moment een stuk dekbed zijn bal ingetrokken en daar een mooi gaatjespatroon in gemaakt. Niets is veilig, helaas
Volgens mij vinden ze dat sowieso wel fijner ofzo, in het zand. Het beste is dan denk ik wel om 2 zandbakjes neer te zetten. Eentje om hun behoefte in te doen en eentje om in te 'zandbaden'.