Heel veel sterkte vanmiddag en wat dapper dat je deze beslissing voor hem neemt. Die foto's zijn een echte oogopener, want wat een verschil. Gelukkig heeft hij nog een paar mooie maanden gehad.
Heel veel sterkte vanmiddag. Hou hem nu nog maar even heel goed vast.
ubimone
Geplaatst: 26-06-09 12:11
femke onwijs veel sterkte gewenst voor vanmiddag!
Vind het heel knap van je dat je deze beslissing genomen hebt!!!!! je mag absoluut trots zijn op jezelf. wat ben jij sterk zeg! Gringo mag naar zijn lieve kleine meisje toe. hij zal je dankbaar zijn voor het geweldige leven dat hij bij jou heeft gehad! Ik heb diep respect voor jou!
Heel veel sterkte de komende tijd . Eerst Kimmie en dan op zo'n korte tijd volgt jouw Gringo ook nog.
Het is allemaal niet niks en ik weet er helaas alles van. Ook ik heb in 3 weken tijd afscheid moeten nemen van 3 geliefde huisdieren. En wat je ook eerder zei, dat je bijna geen tranen meer over hebt herken ik als geen ander. Je dieren doen je maar één keer pijn en dat is als je afscheid van ze moet nemen
Maar vergeet niet dat elke beslissing die jij maakt uit liefde is voor je dieren. En liefde is.... het loslaten van Jouw dieren hebben al een stukje hemel leren kennen en dat is doordat jullie je dieren zoveel liefde en warmte hebben gegeven.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 26-06-09 12:30
Kom je na de vakantie weer terug in dit topic vol hoop en dan krijg je dit bericht. Kimmie is er al niet meer en Gringo haar grote vriend na vandaag ook al niet meer.
Jemig hoe verwerk je dit? 2 honden in een paar dagen en 3 in 3 maanden.
Oh Fem... wat zul jij het moeilijk hebben. Ik ben ook een stille meelezer geweest maar wat heb ik genoten van die lieve kleine Kimmie iedere keer als er een nieuw topic was ging ik meteen kijken en genieten van de mooie plaatjes die jij geschoten hebt van jou/jullie Kimmie. En nu ook nog Gringo... Ook al ken ik je niet, de dieren die bij jou mogen wonen zijn vast de gelukkigste dieren op aarde. Jou warme hart en inzet voor jou dieren! SUPER Veel sterkte de komende tijd..
Heel veel sterkte met het verlies van nog zo'n topper!
Carolinef
Geplaatst: 26-06-09 14:15
ach jeetje was is het leven soms oneerlijk verdeeld he, heel veel sterkte xxx
Ibalia
Geplaatst: 26-06-09 14:18
Poe zeg.. Ik heb altijd meegelezen en zag vandaag de gewijzigde titel.
Dat is zwaar kl*oten..ik heb er geen andere woorden voor. Je weet het met huisdieren, eens komt de tijd dat je afscheid moet gaan nemen maar als je dan die beslissing moet gaan nemen...erg moeilijk (ik sta er zelf nu ook voor met mijn paard)
Laat het een troost voor je zijn dat je altijd je best hebt gedaan om je beestjes het naar hun zin te maken. Heel veel sterkte..