Secret Santa 2022 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 14:30

Cody vindt hem ook erg lekker ruiken :D

Misschien dat ik hem vanavond uitpak en anders ergens dit weekend. Ik ben net thuis van een dag en nacht ziekenhuisopname en moet echt even bijkomen :)

Anoniem

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 14:34

Beterschap Kiimm!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 14:38

Beterschap!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 15:13

Beterschap kim!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 15:38

Ik vind het dit jaar en stuk voor stuk prachtige pakketten!

Beterschap Kimm

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 18:44

Bij deze het fotoverslag van mijn supertoffe pakket, nog eens bedankt Leo!

Het pakket in kwestie - leuk en feestelijk ingepakt!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alle pakjes samen:

Afbeelding

Heel spijtig, de koffiemok is gebroken (maar dat maakt de chocolaatjes erin gelukkig niet minder lekker)!

Afbeelding

Alles uitgepakt: een lickimat wobble- altijd welkom! Ook kregen we kuipjes met paté om de lickimat te vullen, ideaal!
Verder ook een hele pot met lekker snacks, ondertussen is de pot al veel leger. :j
Elke hond kreeg ook een jw roller ball met een fleece handvat aan, in hun 'sport'kleuren, Sia roze en paars en Toby limegroen met blauw. Wauw SS, goed opgelet! Hier waren de honden meteen mee weg. :') Heb ze nog even afgenomen, hopelijk krijgt Sia maandag het oké om weer volop actief te mogen zijn en ook weer te mogen tuggen!
Ook zit er ook (onze allereerste, ben helemaal excited *\o/* ) Zippy Paws bij: chocomelk met marshmallows. Ben benieuwd wat ze daarvan zullen vinden, de piepjes vielen alleszins in de smaak!

Afbeelding

Kleptomanen in actie...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heel erg bedankt Leo, zo'n mooi pakket: de cadeautjes, maar ook de manier van inpakken en presenters, met lichtjes en cadeautjeszak!!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 18:50

Wat zijn jullie verwend geworden, mooi pakket! Ik wist stiekem al wie jullie Santa was en was erg enthousiast Voor jou en de honden haha en die mokkk. veel drinkplezier, die heb ik ook en die is echt ZO leuk hihi. Maar die JW ballen met fleece in de kleuren van de honden is echt zooo leuk ook - de rest ook uiteraard. Echt een mooi pakket weer *\o/*

Edit:
zie nu pas dat de mok doormidden is, sorry ;( :')
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 23-12-22 19:04, in het totaal 2 keer bewerkt

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 18:52

toch genieten al die prachtige pakketjes <3

Hier zijn de speeltjes voor Billy echt een schot in de roos. Niemand mag aan de octopus komen. Dat is zijn slaap knuffeltje. De konijnkong krijgt regelmatig vliegles als hij ermee speelt.
Cody heeft al een zak snoepjes op :+

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 19:27

Zo fijn dat het in de smaak valt! <3
Maar wat ontzettend balen van de mok ;( zo jammer! Sorry!

Ik vond het te leuk om niet iets met je sportkleuren te doen! Dus vandaar de handgevlochten tugs :D ik heb een zelfde voor Fitz geknoopt om te oefenen en die is ook een grote hit :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 19:29

Eowyn3003 schreef:
Bij deze het fotoverslag van mijn supertoffe pakket, nog eens bedankt Leo!

Het pakket in kwestie - leuk en feestelijk ingepakt!

[ [url=m/ZlJHXi.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/PrRBtp.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vTLsrP.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/qgznbn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Alle pakjes samen:

[ [url=m/v8oHzA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel spijtig, de koffiemok is gebroken (maar dat maakt de chocolaatjes erin gelukkig niet minder lekker)!

[ [url=m/1Nsqve.jpg]Afbeelding[/url] ]

Alles uitgepakt: een lickimat wobble- altijd welkom! Ook kregen we kuipjes met paté om de lickimat te vullen, ideaal!
Verder ook een hele pot met lekker snacks, ondertussen is de pot al veel leger. :j
Elke hond kreeg ook een jw roller ball met een fleece handvat aan, in hun 'sport'kleuren, Sia roze en paars en Toby limegroen met blauw. Wauw SS, goed opgelet! Hier waren de honden meteen mee weg. :') Heb ze nog even afgenomen, hopelijk krijgt Sia maandag het oké om weer volop actief te mogen zijn en ook weer te mogen tuggen!
Ook zit er ook (onze allereerste, ben helemaal excited *\o/* ) Zippy Paws bij: chocomelk met marshmallows. Ben benieuwd wat ze daarvan zullen vinden, de piepjes vielen alleszins in de smaak!

[ [url=m/mSikj1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kleptomanen in actie...

[ [url=m/4ThDwq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8NEUCX.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uNbpbl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel erg bedankt Leo, zo'n mooi pakket: de cadeautjes, maar ook de manier van inpakken en presenters, met lichtjes en cadeautjeszak!!

Moest er een award uitgereikt worden voor het mooist verpakte pakket, dan was dit de winnaar <3

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 19:47

Wat lief! <3

Suusw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 21:27

Seven: oh jemig, dat zal ook een apart gezicht zijn geweest :+ kerstkaart van maken _O-
Mini overwinningen doen we het zeker voor hoor :j

Cody heeft een mooi pakket ontvangen!! Rustig aan hoor Kiimm, eerst even bijkomen :j

Eowyn: wat een prachtig pakket!! Zowel qua inpakkunsten als qua inhoud *\o/*

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 23:10

Wat een super mooie pakketten komen er voorbij. Ik vind het echt zo leuk om alle blije hondenkoppies te zien.

Melle is nog steeds zo blij met alles uit z’n pakket. <3

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 23:24

Unboxing van Cody :D

Vanavond heb ik samen met Cody zijn pakket open gemaakt. Wat een feestje was dat voor hem, heb er echt van genoten <3 Cody verdween steeds met zijn hele kop in de doos, ging er zelfs in staan. Uiteindelijk bleken er allemaal snoepjes in te zitten. Ik heb Cody vandaag voor het eerst papier zien versnipperen :')

De doos zag er zo leuk uit. Zo mooi ingedeeld en Cody had meteen door dat er lekkers in lag :o
Afbeelding

Afbeelding

Als eerste de brief voor Cody geopend. Die vond ik zo ongelooflijk lief. Mijn hormonen spelen al zo lekker en aangezien ik afgelopen dag/nacht in het ziekenhuis heb gelegen omdat mijn zwangerschap niet zo lekker loopt kwam het des te meer binnen. Zo dankbaar dat iemand die we niet goed kennen zo lief is om dit te doen <3
Afbeelding

Cody was veel te druk met de snuffeldoos en het versnipperen van het papier dus heb ik zijn cadeautjes maar open gemaakt :D
Afbeelding

Afbeelding

Zelf genoot ik echt enorm van hoe Cody bezig was met zijn pakket. Ik had dit echt even nodig <3
Afbeelding

Toen alles was uitgepakt was het echt 1 grote chaos :')
Afbeelding

Even op de foto met alle cadeautjes, inclusief de leuke kubus voor zijn mensenbroertje <3 Al vind hij delen toch lastig want hij vindt de kubus zelf ook erg leuk :+
Afbeelding

Dan de hints..... Ik ben daar zo slecht in.
De eerste hint is een krokodil van ZippyPaws.
Afbeelding
.
Hint 2 vond ik lastig. Ik dacht eerst aan een klein hondje maar kon het niet helemaal linken aan de eerste hint en aan het woord waakhond. Het woord Instagram moest wel betekenen dat wij onze secret santa volgen op Instagram en viceversa. Toen ik "ik ben niet zo erg als mensen denken" las dacht ik meer aan een ras die vaak als 'gevaarlijk' wordt aanschouwd.
Afbeelding

Er zat nog een hint 3 bij maar die heb ik nog niet geopend. Ik heb op die andere hints zitten speuren en ik denk dat ik er uit ben :D
Afbeelding

Hint 1: De krokodil = alligator aka Malligator? Malligator is een bijnaam voor Mechels.

Hint 2: Ik ben gaan zoeken op de mechel die meteen in me opkwam. Hoe toevallig zal dat zijn, want voor deze mechel hebben wij vorig jaar het pakket gemaakt <3

Ik weet nog van mijn research van vorig jaar dat het baasje van Bo is overleden. In het voorstel stukje van Emptywords staat: Bo is een 2e kans hondje. Ze is nu 2 jaar bij ons.Een ontzettende neuroot, onzeker en vind alles lief! Naast slapen is ze, zoals ik haar noem een kleine idioot.

Bovenstaand stukje komt overeen met de woorden uit hint 2.

Ik ben heel benieuwd naar hint 3, maar lieve EmptyWords en Bo: Zijn jullie de Secret Santa van Cody? :D <3

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-22 23:24

Hier wordt de ZippyPaws Corgi ook van links naar rechts gesleept dagelijks. Ik noem hem om en om 'Waar is Jarvis?' of 'Waar is Parker?'. :):)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 00:11

Jaa! Goed geraden!
Wat fijn dat alles goed in de smaak valt :)

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 03:46

Wat een super leuke pakketten weer allemaal!

Bij ons vallen de touwen ook enorm goed in de smaak en mijn moeder is helemaal verliefd op de roze cupcake halsband. Haar vriend kon uiteindelijk het toch ook wel waarderen ondanks dat het roze is XD Ik vind het wel echt leuk dat er alsnog iets roze bij zat!

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 08:06

EmptyWords schreef:
Jaa! Goed geraden!

Wat toevallig zeg, van al die lootjes uitgerekend wij :D Cody is echt weg van de speeltjes, vooral de krokodil en heeft gisteren al meteen een lekker snackie op :o

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 09:15

Kiimm_ schreef:
EmptyWords schreef:
Jaa! Goed geraden!

Wat toevallig zeg, van al die lootjes uitgerekend wij :D Cody is echt weg van de speeltjes, vooral de krokodil en heeft gisteren al meteen een lekker snackie op :o

Ja, ik vond het ook erg toevallig

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 10:18

KimD schreef:
Hier wordt de ZippyPaws Corgi ook van links naar rechts gesleept dagelijks. Ik noem hem om en om 'Waar is Jarvis?' of 'Waar is Parker?'. :):)

Het eerste wat ik lees deze ochtend, en hier word ik zo blij van <3 Zo leuk als ze er zo van kunnen genieten :D <3

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 12:13

De krokodil is toch wel een favorietje <3
Afbeelding

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 12:16

Wat een geweldig pakket ook Kim!!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 12:20

Bo wilde de krokodil ook hebben. En die kubus vond ze ook erg leuk. Inpakken was wel een uitdaging ;')

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 12:51

Eloya schreef:
Wat een super leuke pakketten weer allemaal!

Bij ons vallen de touwen ook enorm goed in de smaak en mijn moeder is helemaal verliefd op de roze cupcake halsband. Haar vriend kon uiteindelijk het toch ook wel waarderen ondanks dat het roze is XD Ik vind het wel echt leuk dat er alsnog iets roze bij zat!

De halsband heb ik niet gekozen qua print. Was een 'mystery halsband' van Barx, maar ik had wel aangegeven dat het er eentje voor een jongen moest zijn :')

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 15:20

Afbeelding
Freddy is al helemaal in de kerststemming

En het is behalve speeltje ook kussen :D
Afbeelding