Misschien dat ik hem vanavond uitpak en anders ergens dit weekend. Ik ben net thuis van een dag en nacht ziekenhuisopname en moet echt even bijkomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eowyn3003 schreef:Bij deze het fotoverslag van mijn supertoffe pakket, nog eens bedankt Leo!
Het pakket in kwestie - leuk en feestelijk ingepakt!
[ [url=m/ZlJHXi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PrRBtp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vTLsrP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qgznbn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle pakjes samen:
[ [url=m/v8oHzA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel spijtig, de koffiemok is gebroken (maar dat maakt de chocolaatjes erin gelukkig niet minder lekker)!
[ [url=m/1Nsqve.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alles uitgepakt: een lickimat wobble- altijd welkom! Ook kregen we kuipjes met paté om de lickimat te vullen, ideaal!
Verder ook een hele pot met lekker snacks, ondertussen is de pot al veel leger.![]()
Elke hond kreeg ook een jw roller ball met een fleece handvat aan, in hun 'sport'kleuren, Sia roze en paars en Toby limegroen met blauw. Wauw SS, goed opgelet! Hier waren de honden meteen mee weg.Heb ze nog even afgenomen, hopelijk krijgt Sia maandag het oké om weer volop actief te mogen zijn en ook weer te mogen tuggen!
Ook zit er ook (onze allereerste, ben helemaal excited) Zippy Paws bij: chocomelk met marshmallows. Ben benieuwd wat ze daarvan zullen vinden, de piepjes vielen alleszins in de smaak!
[ [url=m/mSikj1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kleptomanen in actie...
[ [url=m/4ThDwq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8NEUCX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uNbpbl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel erg bedankt Leo, zo'n mooi pakket: de cadeautjes, maar ook de manier van inpakken en presenters, met lichtjes en cadeautjeszak!!
Eloya schreef:Wat een super leuke pakketten weer allemaal!
Bij ons vallen de touwen ook enorm goed in de smaak en mijn moeder is helemaal verliefd op de roze cupcake halsband. Haar vriend kon uiteindelijk het toch ook wel waarderen ondanks dat het roze is XD Ik vind het wel echt leuk dat er alsnog iets roze bij zat!