Quinette schreef:Heb een tijdje zitten twijfelen, maar wil nu toch om jullie advies vragen.
Onze Smokey hebben we vorig jaar om deze tijd uit het asiel gehaald, hij was rond de 8 jaar werd ons verteld, nu inmiddels nu 9.
Maar als je m zou zien zou je m toch n stukje ouder schatten.
Hij was altijd al aan de smalle kant, maar nu de laatste tijd is t echt n scharminkel geworden.
Het liefst zou ik m laten controleren door de DA, maar op het moment hebben we daar gewoonweg t geld niet voor.
Vanaf april/mei zal het financieel weer beter gaan en dan is een van de eerste dingen op het lijstje een bezoek aan de DA. Maar tot die tijd, wat zou ik kunnen doen om hem wat te laten aan komen?
Wil sowiezo eens gaan kijken voor andere brokken. We hebben nu Kitekat, maar dat zit me toch niet helemaal lekker. Wat is nu een brok waar voldoende vlees/geen/weinig graan inzit, voor een gemiddelde prijs?
Eerlijk? Vind ik het niet kunnen dat je nog 2 maanden wacht tot dat je hem naar de da brengt. Je kunt nu voeren wat je wilt maar je weet niet wat er aan de hand is dus dat lijkt me dan gewoon niet slim.