Bokkers met Katten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:51

Rytir schreef:
@ Joolien; Als je wilt kan ik je wel wat sturen per post om te proberen? 400 gram ofzo, gewoon voor de eerste indruk? Ik ben er zo ook aan gekomen en verkocht :D Overigens werkt het bij mij dus alleen in combinatie met natvoer (nou ik jou topic heb gelezen) om dik te blijven. Yoko is ook het kaliber uberslank (had ik dat maar :P . maar vooral met de tonijn en makreel van de aldi gaat het super!

Oeh dat is wel een goede om te proberen. Ik pb je even :D

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:51

MamaMiesje schreef:
Oh dat is lastig zeg...

Ik probeer hem maar te helpen waar ik kan,de seniorenbrokejs zijn wat zachter, het Natvoer gaat er gemakkelijk in.
De narcose ga ik niet doen, daar is hij echt oud voor en het risico is te groot!
Ik ga nu elke 2maanden ff bij de da langs met hem.
Zo kan ik hem goed in de gaten houden....

MamaMiesje

Re: Bokkers met Katten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:54

Heel verstandig :j

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:32

MamaMiesje schreef:
Heel verstandig :j

Vond ik ook....

De oude baas moet regelmatig een APK....

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 09:15

Sterkte MM, fijn dat je op tijd een beslissing hebt kunnen maken voor je maatje. Al is het altijd lastig.

Weet iemand nog een adresje voor raambeveiliging voor katten? Zoe heeft naast de voordeur ineens het raam ontdekt en heeft zich gisteren bijna opgehangen. Gelukkig was mijn vriend thuis (anders staan de ramen ook niet open) en kon hij haar nog net redden. Ze lijkt wat beurs en wat wazig, maar verder lijkt alles mee te vallen. Maar wil dus van die rekjes. Op zooplus.nl bieden ze ze aan maar met een levertijd van 24.02 en daar kan ik eigenlijk niet op wachten...

Op de vraag over voer; ik voer ecostyle. Ben er erg tevreden over. Mijn bengaaltjes doen het er beter op dan op Royal Canin.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 09:34

MM :(:) Heel veel sterkte :*

Ja stoer gipsje idd :j Hij heeft nu homo-paars, was hij het zelf ook duidelijk niet mee eens.
Maar dit zit hem duidelijk beter want hij kan er mee rennen joh :') Nou ja zolang hij maar niet springt is het allemaal wel oke. Elke dag speel ik een half uurtje met hem en daarna is ie ook uitgeput. Hij is ondertussen ook voor de 3de keer in 6 weken tijd onder narcose geweest, dus het is ook niet gek dat hij moe is.......... En als ik zelf met hem speel (op de grond dus) voorkom ik dat hij toch op de vensterbank oid springt op zoek naar eigen vermaak...........

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 12:43

Nogmaals bedankt voor de :(:) iedereen :)

Caesar waar blijven jouw foto's nou??? O:)

Het klinkt hard, maar we zijn ondertussen al wel weer op zoek naar een vriendje voor Maliki. Hij moet lekker een soortgenoot hebben om mee te dollen en te stoeien en te klieren :j

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:05

@MM, ik kan dat zelf niet uploaden omdat ik op mijn werk geen toegang heb tot facebook etc.
Had in het topic al aangegeven dat ik ze wilde doormailen naar iemand, maar verder nog niets op gehoord ;)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:25

Ooooooooooh! Nouu...dan zal ik je ff pb'en :D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 14:26

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 14:40

Ja, ik zie ze! Tnx!! Dan staan mijn prinsesjes er ook op :D

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 15:12

Wauw wat een knapperds Caesar!
Zal is kijken of ik ook wat foto's van onze monsters erop kan krijgen.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 15:43

Tjonge, komen er alweer van die knapperds voorbij <3 .

Mijn oudje neem ik volgende week weer mee naar ome dierenarts voor controle. Nu haar schildklier en bloeddruk, maar vooral de nieren niet meer goed werken heb ik haar een abonnement gegeven daar, dan kunnen de medicijnen steeds op tijd bijgesteld worden. Vindt ze zelf niet zo nodig 8-) , maar als je haar ziet... :(:) Gelukkig is ze nog heel levendig en weet ze nog heel goed aan te geven wat ze precies van me wil. AANDACHT, graag, VEEL AANDACHT :D .

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 15:48

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 15:54

Bedankt allemaal! Ben er ook echt stapelgek op. Zoe is niet showwaardig, haar ondergrond is te donker. Ashanti heb ik van een fokker maar ze heeft daar een nestje gehad wat tegenviel. Ik vind haar prachtig dus de keus was er heel snel! Ze is wel heel anders dan Zoe. Zoe hebben we op jonge leeftijd al gekocht en die is echt een aandachttrekker. Loopt altijd voor je voeten, springt altijd bij je op schoot, kan een keel opzetten als ze niet bij je kan of mag etc. Terwijl Ashanti juist wat shuw is. Dat is het nadeel van een cattery-kat denk ik. Ze hadden er daar teveel en ze is niet goed gesocialeerd door omstandigheden daar. Je kunt haar wel oppakken, maar zelf is ze niet aanhankelijk naar ons toe...

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 16:00

HAHAHAHA ik heb zelf een heel leuk speeltje gemaakt net. Maar nu heb ik die opgeborgen en Woezel loopt al 10minuten krijsend door het huis op zoek naar het speeltje. :') Ga ze zo es filmen. :')

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:12

MamaMiesje ook namens hier sterkte! Het blijft een gemis.....goed van je dat je je andere kat alweer een speelmaatje gund,hopelijk vind je die snel verzacht toch het verdriet ietsjepietsje.
Caesar wat een prachten!

Beer moet er aan geloven,maandag word hij mijn ballozebinkie......
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:16

Oh die van mij is al even balloos :+

Val me heel erg mee, ik deed het reismandje open en bedacht me dat ik nog even iets uit de auto moest pakken. Toen stond Jack ook al weer buiten :o
Gelukkig was ie niet zo snel nog dus had ik hem ook zo weer. Had echt gehoopt op een avondje rust in huis, maar dat ging mooi niet door :+

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:17

Mooie zwarte hierboven!

Dit is Woezel aan het spelen:

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:21

Ceasar jij hebt eentje met spots en eentje met stripes? Welk ras zijn hun dan?
Wel heel mooi allebei!! <3

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:21

Wauw die kan hoog springen

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:24

Hihi arme beer, hoe oud is ie?
Hier ook een boefje waar de ballen nog af moeten, heb zelf mn paraveterinair diploma dus denk dat ik m zelf voorbereidt of er iig bij blijf :-)
Leuk filmpje Chaos!

Quinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:00

Heb een tijdje zitten twijfelen, maar wil nu toch om jullie advies vragen.

Onze Smokey hebben we vorig jaar om deze tijd uit het asiel gehaald, hij was rond de 8 jaar werd ons verteld, nu inmiddels nu 9.
Maar als je m zou zien zou je m toch n stukje ouder schatten.
Hij was altijd al aan de smalle kant, maar nu de laatste tijd is t echt n scharminkel geworden.
Het liefst zou ik m laten controleren door de DA, maar op het moment hebben we daar gewoonweg t geld niet voor.
Vanaf april/mei zal het financieel weer beter gaan en dan is een van de eerste dingen op het lijstje een bezoek aan de DA. Maar tot die tijd, wat zou ik kunnen doen om hem wat te laten aan komen?
Wil sowiezo eens gaan kijken voor andere brokken. We hebben nu Kitekat, maar dat zit me toch niet helemaal lekker. Wat is nu een brok waar voldoende vlees/geen/weinig graan inzit, voor een gemiddelde prijs?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:01

Quinette schreef:

Onze Smokey hebben we vorig jaar om deze tijd uit het asiel gehaald, hij was rond de 8 jaar werd ons verteld, nu inmiddels nu 9.
Hij was altijd al aan de smalle kant, maar nu de laatste tijd is t echt n scharminkel geworden.
Het liefst zou ik m laten controleren door de DA, maar op het moment hebben we daar gewoonweg t geld niet voor.
Vanaf april/mei zal het financieel weer beter gaan en dan is een van de eerste dingen op het lijstje een bezoek aan de DA. Maar tot die tijd, wat zou ik kunnen doen om hem wat te laten aan komen?
Wil sowiezo eens gaan kijken voor andere brokken. We hebben nu Kitekat, maar dat zit me toch niet helemaal lekker. Wat is nu een brok waar voldoende vlees/geen/weinig graan inzit, voor een gemiddelde prijs?

Eerlijk? Vind ik het niet kunnen dat je nog 2 maanden wacht tot dat je hem naar de da brengt. Je kunt nu voeren wat je wilt maar je weet niet wat er aan de hand is dus dat lijkt me dan gewoon niet slim.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:13

Quinette schreef:

Het gaat toch om de gezondheid van een dier? Dan doet de financiële kant er toch even niet toe? Als hij nu bijv zwaargewond thuiskomt zeg je toch ook niet we wachten even een paar maandjes, nu hebben we even geen geld poes.