Chocolade is giftig voor honden maar ik meen ook niet goed voor katten. Dus dat zou ik maar niet geven
Marcella
Geplaatst: Vandaag, 14:39
Chocolade mee uitkijken is giftig.
Nou wat potje aan het leeg lepelen en Cathy bleef heel indringend naar mij kijken. Klein beetje op mijn vinger gedaan. Vinger werd grondig schoon gemaakt.
Nee, natuurlijk geef ik dat ook niet. Ik hield een stukje voor d'r neus en ze wilde eraan likken. Dat heb ik niet toegelaten natuurlijk.
Yom
Geplaatst: Vandaag, 15:50
heb net 2 kleine doosjes testzakjes/blikjes kattenvoer voor buiten gezet met daarbij gratis uitzoeken. Hopelijk kan ik er nog iemand blij mee maken
normaal zet ik dat op FB in een groep voor de minima maar daar reageren niet veel mensen en altijd dezelfde dus hopelijk nu een keer wat andere mensen er blij mee maken
Siggislief
Geplaatst: Vandaag, 21:08
Zo iets heeft de dierenarts gedaan, maar je moet eerst laten weten dat je er iets in wilt zetten zo dat zij het achter een deurtje kunnen plaatsen waar een slot op zit. Tis niet zo dat je het hele kastje leeg kan trekken.
Yom
Geplaatst: Vandaag, 21:22
nou ik haal het zo maar weer binnen, alles zit er nog in dus dan morgen toch maar op FB