Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik hield een stukje voor d'r neus en ze wilde eraan likken. Dat heb ik niet toegelaten natuurlijk.
Daar staan planten op maar daar gaat ze dus blaadjes vanaf trekken en dat vind ik minder leuk. En op de iets lagere kast sprong Faye daarstraks, daar staan kleine varens en daar begon ze aan te eten. Niet grappig. 
Ik heb niets hogers waar ze passen. Tail heeft hier nooit op de kasten gesprongen of van de planten gegeten maar goed, zij is al volwassen. Dit zijn kleuters. 

Bellatrix schreef:Ok, Farrah sprint nu op de hoogste kast.Daar staan planten op maar daar gaat ze dus blaadjes vanaf trekken en dat vind ik minder leuk. En op de iets lagere kast sprong Faye daarstraks, daar staan kleine varens en daar begon ze aan te eten. Niet grappig.
Ik ga even kijken of de planten die ik heb kwaad kunnen en zo ja dan gaat ze maar weg want ik kan ze nergens anders kwijt.Ik heb niets hogers waar ze passen. Tail heeft hier nooit op de kasten gesprongen of van de planten gegeten maar goed, zij is al volwassen. Dit zijn kleuters.
Heeft iemand nog een suggestie?

Heb 6x gespoten.
Toen moest ze zichzelf wassen.

Cookie kan zo intens hopeloos kijken