Ben blij dat je heel blij bent met het pakket, de spulletjes met Roos zijn echt top! Wat een mooi aandenken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Mijn hint is:
"Ik kan geen ..... met handen breken" En dat moet IJZER zijn. Maar nu even verder puzzelen.
De overgebleven verdachten zijn:
Roosjenat
Leo
Bonna
Eowyn3003
VillaNeusjes
mvdende
Luna2006
Sharani
Art_Ificious
Blinnii
Dus ik ga even speuren!
Edit:
Blinnii haar hond heet Ferro, dat betekent ijzer. Ben jij mijn SS?![]()
Zoooooo blij ermee!
mavantos schreef:Oke, ik ga een gokje doen! Onze hints zijn '(niet)harige hulpjes' en een rode stip op de achterzijde van het A4.
Het zijn meerdere hulpjes, dus een Bokker met meerdere honden. Deze honden hebben niet zo'n wild kapsel als Freek. De rode/oranje stip kan wijzen op een of meerdere honden in die kleur.
StonedRomy ben jij onze SS?
Art_Ificious schreef:Wil mijn Santa nog eens bedanken voor het fijne pakket.
Had vermeld dat Racky niet van harde snoepjes houdt en dus geen kauwer is. Maar de kauwstaven zijn toch een lekkernij vind hij
[ [url=m/fRg7C9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ejW8gw.jpg]Afbeelding[/url] ]
VillaNeusjes schreef:Ik raak in de war met de termen ontvangen en ontmaskert van die lijstjes.
Ik heb een pakket ontvangen, en heb ook goed geraden wie mijn was (ontmaskerd) of staat ontmaskert voor dat iemand heeft geraden dat jij een pakket naar diegene heeft gestuurd?
Kleine hint. Mijn gestuurde pakket is al door iemand ontvangen en voorbij gekomen in dit topic, maar ik vind t te leuk om het te verklappen.