Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ik krijg alle antwoorden zelfs antwoord voor een ander. Maar nog steeds benieuwd naar de medische verzorging van de manke poot.
Evi84 schreef:Dat artikel ken ik - maar nog steeds vraag ik specifieke voorbeelden, uitingen van TS waaruit blijkt dat zij laster/smaad verkoopt - zoals jij beweert. Want zoals ik al aangaf, dat is een héél erg zware beschuldiging waar jij TS van beticht.
Citaat:Artikel 261
1Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
Alane schreef:Anoniem schreef:Ik krijg alle antwoorden zelfs antwoord voor een ander. Maar nog steeds benieuwd naar de medische verzorging van de manke poot.
Wat doet dat ter zake dan? Of die kat na een ongeluk 10 jaar geleden mank is blijven lopen, ondanks DA bezoek
Of dat die kat mank uit het asiel gehaald is zonder dat iemand weet wat er gebeurd is.
1 van mijn katten loopt incidenteel mank in de zomer als die erg druk is geweest met vangen en rennen, dan overbelast die zijn poot op de een of andere fiets. Dan is die een paar dagen rustig en loopt ie weer normaal.
DA zegt overbelast, geen trauma te ontdekken.
Hond van ons (leeft helaas niet meer) heeft als jonge hond poot gebroken, gips alles gehad controles etc, maar na inspanning liep die mank...
Dat zijn even 2 voorbeelden, en zie niet wat de medische zorg die het dier in het verleden wel of niet gehad heeft van invloed kan zijn op het feit dat het dier ingevangen is.
Alane schreef:Evi84 schreef:Dat artikel ken ik - maar nog steeds vraag ik specifieke voorbeelden, uitingen van TS waaruit blijkt dat zij laster/smaad verkoopt - zoals jij beweert. Want zoals ik al aangaf, dat is een héél erg zware beschuldiging waar jij TS van beticht.
Is wat Gast4901 doet geen smaad/laster?Citaat:Artikel 261
1Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
Alane schreef:Evi84 schreef:Dat artikel ken ik - maar nog steeds vraag ik specifieke voorbeelden, uitingen van TS waaruit blijkt dat zij laster/smaad verkoopt - zoals jij beweert. Want zoals ik al aangaf, dat is een héél erg zware beschuldiging waar jij TS van beticht.
Is wat Gast4901 doet geen smaad/laster?Citaat:Artikel 261
Alane schreef:Anoniem schreef:Mijn vraag is of er een dierenarts aan te pas geweest is. Natuurlijk weet ik dat er restverschijnselen van trauma’s zijn. Belangrijk is wel of dit trauma behandeld is.
Waarom?
Xanthippe schreef:Kan je er niet gewoon van uitgaan dat TS er idd WEL een DA heeft bijgehad en dat het manklopen inderdaad een restverschijnsel is?
TS heeft al meerdere keren aangegeven dat ze een dierenvriend is (zijn we dat niet allemaal hier?) en dat haar beesten meer als gemiddeld goed verzorgd worden.
EDIT: hierop blijven doorbomen zorgt er volgens mij alleen maar voor dat TS niet meer op jouw berichten wil antwoorden. Zo zou het bij mij toch zijn als dit mijn topic was.
Anoniem schreef:Geen beschuldiging een waarschuwing dat dit gevolgen kan hebben. Social media hebben vage grenzen. Waar we in het normale leven over zouden denken voordat we iets uiten is bij de social media volledig verdwenen.
Vandaar mijn waarschuwing dat er ook gevolgen aan social media zitten, al lijkt het dat we veilig zin.
Marie_Anne schreef:Anoniem schreef:Geen beschuldiging een waarschuwing dat dit gevolgen kan hebben. Social media hebben vage grenzen. Waar we in het normale leven over zouden denken voordat we iets uiten is bij de social media volledig verdwenen.
Vandaar mijn waarschuwing dat er ook gevolgen aan social media zitten, al lijkt het dat we veilig zin.
Neem je eigen advies ter harte!
Dorine92 schreef:Anoniem schreef:
Waarom
Anoniem schreef:JIJ BENT HEM NIET WAARD.
minikatje schreef:Corrie, je roept het een klein beetje over je af.
Ts heeft op meerdere van je vragen antwoord gegeven en dan zoek je verder naar iets anders.ik zou graag het einde willen weten, jij toch ook?
Nirvana_ schreef:Je mag van mij best wat feller worden tegen het asiel. Vind dat je ontzettend lief blijft.
Nirvana_ schreef:Moet je je eens voorstellen als het ipv een kat, om een hond of paard was gegaan. Is toch van de zotte dat een asiel dit flikt?
Anoniem schreef:minikatje schreef:Corrie, je roept het een klein beetje over je af.
Ts heeft op meerdere van je vragen antwoord gegeven en dan zoek je verder naar iets anders.ik zou graag het einde willen weten, jij toch ook?
Ik blijf met de kat in mijn hoofd zitten
En als ik zaken verkeerd zeg kan dat ook vriendelijk gezegd worden zoals jij nu doet.
Maar ik geef een serieuze waarschuwing wat voor gevolgen dit topic kan hebben en wordt daarna beschuldigd zelf smaad te plaatsen.