Dag ventje..het ga je goed...
*14-01-2001 ┼ 21-01-2013
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stybba schreef:Ik denk dat je voor jezelf moet beslissen of je graan wil of niet, en zo niet of je rijst of aardappelen wel oke vind. Verder hoe hoog je het vleespercentage minimaal wil hebben. En of je vers zou willen voeren of brok, of misschien wel allebei.
Vanuit daar kan je je verder richten op de dingen die binnen je criteria passen en daar een keuze uitmaken. Zo heb ik het iig gedaan.
Joolien schreef:Stybba schreef:Ik denk dat je voor jezelf moet beslissen of je graan wil of niet, en zo niet of je rijst of aardappelen wel oke vind. Verder hoe hoog je het vleespercentage minimaal wil hebben. En of je vers zou willen voeren of brok, of misschien wel allebei.
Vanuit daar kan je je verder richten op de dingen die binnen je criteria passen en daar een keuze uitmaken. Zo heb ik het iig gedaan.
Maar ik weet niet eens waarom ik het wel of niet zou willen, ik bedoel, ik weet niet wat beter is. Het enige wat ik weet is dat ik onbeperkt wil blijven voeren.
Stybba schreef:@ linnie: mooie kat, gelukkig heeft ze nu een rustiger levenJoolien schreef:
Maar ik weet niet eens waarom ik het wel of niet zou willen, ik bedoel, ik weet niet wat beter is. Het enige wat ik weet is dat ik onbeperkt wil blijven voeren.
Ik heb een heleboel informatie en meningen gelezen over voer en daar eigenlijk mijn eigen conclusies uit getrokken. Bekijk wat voor jezelf goed klinkt en waar jij je goed bij voelt om te voeren.
Gewoon uit interesse: waarom onbeperkt voeren?