en zo klein vergeleken bij Saar!! ben benieuwd hoe ze gaat heten. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
leuk , ben benieuwd of ze en ingewikkelde naam of een simpele naam krijgt. LindyH schreef:Het hok schijnt vanmiddag verschoond te zijn. Heeft er iemand gezien hoe dat ging?

NathalietjeB schreef:nou dames de meeting laat nog even op zich wachten hoor :p heb nog geen mail terug gehad van 1 van de verzorgers helaas...
had daarin gevraagd of t mogelijk zou zijn dat als we met de groep van bokt komen die savonds de bevalling hebben gekeken om even een half uurtje of wat langer met 1 van de verzorgers te mogen praten en wat vragen te stellen.
en al zou saar en de beeb nog niet buiten staan of wij dr even in het echt mogen bewonderen.
al zou het wel goed gekeurd worden dan word er zsm een datum geprikt in t weekend dat de meeting plaats mag gaan vinden dus nog maar even vingers crossed.
en al wordt t wel goed gekeurd dan vind ik t wel leuk idee om een slagroomtaart mee te nemen met een fotootje van de beeb erop ofzo voor de verzorgers als bedankje.
dus dat vind ik dan weer wel super gaaf...
NathalietjeB schreef:nou ok ik heb de mail ontvangen...echt even babbelen met een verzorger kan helaas niet(geen idee waarom maar vind dat wel jammer dat we niet even 10 minuten ofzo mogen ouwehoeren of vragen mogen stellen).
wel zou het mogelijk zijn om even kort ontmoetingsmoment te hebben met saar en dr beeb al zouden ze nog niet buiten staan.dus dat vind ik dan weer wel super gaaf...
dus meiden zeggen jullie het maar wel of niet meeten??
NathalietjeB schreef:nou ok ik heb de mail ontvangen...echt even babbelen met een verzorger kan helaas niet(geen idee waarom maar vind dat wel jammer dat we niet even 10 minuten ofzo mogen ouwehoeren of vragen mogen stellen).
wel zou het mogelijk zijn om even kort ontmoetingsmoment te hebben met saar en dr beeb al zouden ze nog niet buiten staan.dus dat vind ik dan weer wel super gaaf...
dus meiden zeggen jullie het maar wel of niet meeten??
haha zou stoer zijn , maar zit krap bij kas en moet uit het noorden naar amersfoort vliegen....