Ik voel zo met je mee.. Je beste maatje,je hebt alles gedaan wat in je macht lag,en wie weet zelfs nog meer..en nog heeft het niet mogen baten.. 1 ding is zeker.. jou hondjes hebben een GEWELDIGE bazin gehad!! dat moet je echt niet vergeten..
De leegte die je voelt zonder je maatjes.. je bent niet meer compleet.. hartverscheurend...
Dieren hebben is zo verschrikkelijk mooi..de liefde die je voelt..onverwoestbaar..maar het verdriet wat je hebt als je ze los moet laten.. intens verdriet.. je bent niet meer jezelf.. je bent gewoon een deel kwijt...
Jee, dat is indd Gringo niet meer Arme hij en vooral jullie. 3 honden in 3maand tijd , snap heel goed dat je niet meer weet om wie je nou verdrietig moet zijn.
Hoeveel kan een mens hebben? Heel veel sterkte!!
Jolo
Geplaatst: 23-06-09 14:16
Oh,nee......heel veel sterkte! (was slechts een (bijna) stille meelezer in je topic, maar toch brok in m'n keel nu.....) misschien een schrale troost nu, maar je hebt voor je honden gedaan wat je kon & moest doen....
Frenka
Geplaatst: 23-06-09 14:23
O mensen, jullie blijft echt niets bespaard op dit moment. Die foto's van Gringo zijn inderdaad erg confronterend. Hoe moeilijk het ook is, wacht niet te lang meer.. Daar doe je hem als ik het zo bekijk geen plezier meer mee. Laat hem lekker naar Kimmie gaan, dan zijn ze in ieder geval weer saampjes.
Ik kan het alleen maar blijven herhalen; heel veel sterkte! Heel veel mensen denken aan jullie
slimmerik
Geplaatst: 23-06-09 14:27
Denk even goed na waarvoor Gringo nog leeft.... is het voor jullie of is het voor hem zelf.
Dat haalt het moment van de beslissing vast dichterbij maar niet minder moeilijk. Heel veel sterkte.
Jeetje, de volgende hond, hopelijk blijven jullie dan even bespaard van al dat verdriet!!
Wanneer mag Gringo naar Kimmie toe?
Breghje
Geplaatst: 23-06-09 15:40
Oggot Fem... die foto's van Gringo ... het is een oud menneke geworden ipv een stoere hond op een jaar tijd.
Kan me voorstellen dat je helemaal overloopt van verdriet zeker nu je ook nog Gringo naar Kimmie moet laten gaan, hij kan daar met haar samen zijn en ravotten, en vanaf hun wolkje op je neer kijken en kusjes sturen.... Niet dat dat jou verdriet ook maar enigszins kan verlichten helaas... Houden van is ook loslaten en dat doet zon verschrikkelijke pijn...
het erge is dat gringo in een paar maanden zo is geworden,hij is vorig jaar nog gecastreerd,want hij had teelbal kanker,hij is toen helemaal binnenste buiten gekeerd,omdat hij ook zo vreselijk veel dronk..
uit bloedonderzoek bleek dat hij schildklier problemen had,en daar krijgt hij medicijnen voor,uit rontgen kwam dat ie spondylose had en ook daar krijgt hij nu pillen voor..
in eerste instantie leek hij op te knappen,hij heeft nog een paar goede maanden gehad,maar nu doet hij sinds een paar weken "woefen" hij is gewoon wakker en blaft dan heel zachtjes...
had dat al eens gezegd toen ik met kimmie bij de dierenarts was,en toen zei hij al,dat er ws een probleem in zijn hersens zat..
toen hij hier thuis kwam om kimmie in telaten slapen,was gringo aan het "woefen" dus ik zei,dat doet ie nu de hele tijd,en toen zei hij,dat gringo een soort herseninfarct heeft gehad,hij hallicuneerd en daarom "woeft" hij,in principe heeft ie daar zelf geen last van,maar goed,is dat een hondwaardig leven??
ik heb lang gedacht dat ie doof was,je kan hem roepen en zeggen "gringo kom ga je mee"...er gebeurd niets,hij reageerd 0,0,nou voorheen hoefde je dat niet eens te zeggen,want meneer was al eerder buiten als dat de bedoeling was,ik heb een keer echt boven hem heel hard "gringo gringo" geroepen,geen reactie...
dus ik dacht die is echt stokdoof....van het weekend lag hij te slapen en er viel iets uit mijn handen,hij werd wakker en keek ernaar,dus hij kan wel horen...alleen hij weet niet meer dat ie gringo is...
daarnaast heeft ie dat ie bij het lopen of omvalt of dat zijn poten dubbel slaan en dat ie dan zo gewoon doorloopt..
ook dat komt door zijn neurologische afwijking..
de dierenarts vroeg vrijdag of ie meteen gringo moest inslapen,maar ja,2 honden tegelijkertijd... nee...dat gaat niet..
gringo zal voor het weekend ingeslapen worden...moeten even vragen wanneer 1 van de dierenartsen savonds kan komen inslapen,zodat mijn vriend erbij kan zijn...
en dan mag gringo naar kimmie...kimmie was gek op gringo...hij vond alles goed wat kimmie deed,dus hij heef ook heel veel kusjes gekregen van haar...
maar pfff...ik word er niet goed van als ik eraan denk weer een dier kwijt te raken...
Jeetje femke , wederom heeel veel sterkte.. Het zijn wel keer op keer de eerlijkste beslisingen die je genomen hebt! This hard. maar wel het eerlijkst.
avaluna
Geplaatst: 23-06-09 16:06
Vreselijk om Gringo ook nog te moeten laten gaan en te moeten missen . Wel komen ze dan weer samen...
ESSIE70
Geplaatst: 23-06-09 16:09
jemig zeg,wat zal je je rot voelen...... Gringo ziet er niet happy uit,zielig voor hem. Je neemt een goede beslissing voor hem.
Breghje
Geplaatst: 23-06-09 16:09
Kan me helemaal voorstellen dat je twee tegelijkertijd echt niet trekt. Gringo mag nog voor het weekend zijn kleine kluifje weer gaan zien, en hij zal net als Kimmie gaan met een hele hoop liefde in zijn leventje, allemaal gekregen van jou en Edwin.
Axel_Valerie
Geplaatst: 23-06-09 16:10
Heel knap dat je dat besluit hebt genomen in deze moeilijke tijd voor jou! Het is natuurlijk wel het beste voor gringo. Laat hem maar lekker rusten. Heel moeilijk en ik wens je heel erg veel sterkte met het 3e verlies in zo'n korte tijd!
Anoniem
Geplaatst: 23-06-09 16:18
Lieve Femke,
Ook ik huil met jullie mee. Dat lieve kleine puppie, zo blij, zo vrolijk, zo lief....... Ergens stemt het me heel bitter..... ik heb een kerngezonde hond weg moeten doen omdat het koppie niet goed was.......... en jij moest een puppie inslapen, met een geweldig karakter omdat het lijfje niet deed wat het moest doen en dat, lieve Femke, maakt me heel verdrietig...... Ik wou dat Kimmie het lijf van Heero kon krijgen....... Ik weet niet waarom ik dit nu allemaal schrijf, maar lieverd, weet dat ik met je meeleef. Ik heb meegelezen, heel zelden gereageerd, meest gelezen...... ik heb genoten van je filmpjes en je foto's, genoten van je heerlijke pup. Er zijn er veel die van haar houden. Troost kan ik je niet geven, ik geloof niet dat ik weet hoe....... maar wij voelen en huilen met jullie mee..........
jeetje schrik van de foto s van gringo......... wat moet jij het verdomd zwaar hebben om 3 honden zo snel achter elkaar te verliezen..... heb vorig jaar 2 dieren in 2 weken tijd moeten missen..... kan me een beetje voorstellen hoe je je moet voelen................. onwijs veel sterkte gewenst met dit enorme gemis......
Je bent een top wijf met een enorm groot hart voor dieren!!!! Vind het echt knap dat je dit kunt.....
Dirkje_
Geplaatst: 23-06-09 19:21
Heel veel sterkte met het enorme verlies!! Wat is Gringo hard achteruitgegaan, zeg!