Succes met Gismo vanavond!
Silver_bolly: oei, blijft toch altijd moeilijk, afscheid nemen. Fijn dat je er wel een goed gevoel bij hebt, dan krijgt ze vast een fijn nieuw huisje!
Booooo: (genoeg o's?) Stichting SOS Strays is een hele goede. Misschien kan je daar ook eens kijken.
Pffft. Trisco doet het echt super, maar lijkt wel lichtelijk autistisch haha. Hij kan er slecht tegen als zijn dagelijkse routine niet klopt.
Een heel vervelend probleem vind ik dat hoe hij reageert als de bel gaat. Als ik dan open wil doen laat ik hem in de woonkamer, en doe ik de deur tussen de woonkamer en de gang dicht. Hij gaat dan heel erg blaffen en springt tegen de deur op, en soms krijgt hij hem zelfs open. Ik kan hem niet meenemen naar de voordeur, want hij reageert vaak een beetje boos tegen vreemde mannen. Als ze dan eenmaal binnen zijn is het niet meer erg, maar ik kan moeilijk aan iedere postbode vragen of ze even binnen een kopje thee komen drinken voor de hond
. Het is ook lastig om dit af te leren, omdat hij pas zo reageert wanneer ik zelf de woonkamer uit ga, en dan kan ik hem dus niet meer corrigeren...