Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XLeandrosX schreef:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb een hamster besteld! Ik heb een syrische hamster besteld bij http://hamsteryroyalebouquet.webs.com/nesten.htm
Het is hamstertje m2-2 Ik vind hem er nu al mooi en schattig uit zien. Mijn vriendin gaat hem volgende week voor mij ophalen en dan verzorgd zij hem tot de 28e. Ik heb er nu al zin in om het snuutje van onze zoon te zien als hij het krijgt.
_Tara_ schreef:XLeandrosX schreef:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb een hamster besteld! Ik heb een syrische hamster besteld bij http://hamsteryroyalebouquet.webs.com/nesten.htm
Het is hamstertje m2-2 Ik vind hem er nu al mooi en schattig uit zien. Mijn vriendin gaat hem volgende week voor mij ophalen en dan verzorgd zij hem tot de 28e. Ik heb er nu al zin in om het snuutje van onze zoon te zien als hij het krijgt.
O hier was ik al bang voor toen je zei dat je rond Nijmegen aan het zoeken was... Ik kan alleen maar helemaal met YamaSaki mee gaan. Annuleer deze hamster alsjeblieft. Wat zij doet is niet fokken maar gewoon vermeerderen. Of dat de gezondheid van de hamsters nou in 't gevaar brengt of niet...
Joanieke schreef:_Tara_ schreef:
O hier was ik al bang voor toen je zei dat je rond Nijmegen aan het zoeken was... Ik kan alleen maar helemaal met YamaSaki mee gaan. Annuleer deze hamster alsjeblieft. Wat zij doet is niet fokken maar gewoon vermeerderen. Of dat de gezondheid van de hamsters nou in 't gevaar brengt of niet...
Mag ik weten waarom 'vermeerderen' ? Fokken is fokken, neem ik aan..
XLeandrosX schreef:Net voelde ik me zo:![]()
Nu:
SteffiiY schreef:Ahh lief
Joanieke schreef:Aaah wauw Connie! Je zou bijna zeggen dat 't een white face is!
Mis nu wel mn robo door die foto's..
Denk dat als ik ooit nog eens hamsters ga nemen ik twee robo's doe, vind t zo leuk om naar ze te kijken als ze bezig zijn met iets haha
Littera schreef:Wat een schatje!![]()
Ik vind robbies de mooiste hamsters, maar ik zou ze nooit zelf willen...
xManon_ schreef:Kei schattig!
Mijn lieve rusje heeft een soep oogje, hoe komt dit en wat kan ik er aan doen?