Secret Santa 2022 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 21:34

Wat een leuke unboxings weer <3

--

Na het lezen van de super leuke en lieve brief verpakt als Hint 1 wist ik het al bijna zeker, gezien de bokkers die nog over waren als nog niet geraden Santa's... Hint 2 is een woordzoeker, maar Arya had geen geduld en die pakte uit het niks pakketje Hint 3 en trok 'm open en toen wist ik het zeker want dit was een babyflesje <3 Onze golden vriend Cody en zijn lieve vrouwtje en mama to be Kim (Kiimm_) zijn onze Santa's. Zoals de brief al zegt, wie had dat kunnen bedenken <3 Super leuk!

Afbeelding

Het verslag komt eraan, ik moet even wat foto's in collage's verwerken en aan m'n verslag beginnen, dus heb geduld met me hihi. Maar omg wat een leuke, chaotische unboxing was dit hahaha. Ook Milan en Sansa hebben zich kostelijk vermaakt met alles - Milan zit as we speak hint 2, de woordzoeker, te maken nog steeds hahaha. Jammer dat ik geen filmpjes kan uploaden - via YT is even wat te omslachtig voor me want het zijn korte filmpjes telkens.

I'll be back!

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 21:41

Zojuist bevestigd op de app maar inderdaad, ik was jullie santa <3 Ik ben heel benieuwd naar die chaotische unboxing :')

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 21:50

WAUW! <3 Ik heb mijn pakket geopend (samen met Ferro) en jemig lieve Santa, wat heb je ons gruwelijk verwend. DANKJEWEL! Ik ben echt tot tranen toe geroerd.. zo veel liefde als er uit dit pakket straalt. 100000x dank!

Enne, ik ga zo vanaf de laptop een verslag maken, dus dan kan iedereen meekijken. Overigens weet ik ook nog niet wie je bent, dus daar kom ik op terug! :*

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 22:19

CaptainJS schreef:
AfricanLady schreef:
CaptainJS

Even snelle poging ben jij de ss van Leslie?

Ja klopt *\o/*

Yeahhh super tof pakket !

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 22:20

Ik ben een beetje overboard gegaan met de snoepjes en botjes :o. Er kwamen er steeds meer bij.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 22:21

Santa ik zie dat mijn pakket nog altijd niet bekend is wanneer de leverdatum is. Als je het goed vindt wil ik voorstellen dat een Bokker hem volgende week ophaalt bij de pakket shop en hem dan voor mij openmaakt. De andere optie is dat ik hem 8 januari openmaak.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 22:23

Oke, waar te beginnen, zoveel te vertellen, zoveel om dankbaar voor te zijn! Wat unboxen betreft; Ik wist soms echt even niet of ik gefrustreerd raakte of moest lachen om alles, want Arya was bloedje fanatiek en haalde me het bloed onder m'n nagels vandaan tussendoor omdat ik soms bijna letterlijk moest vechten om de doos terug te krijgen of om pakjes verder open te maken :'). Ze wist precies voor wie dat pakket was dus geduld vragen van d'r zodat ik alles kon vastleggen tijdens het hele proces was veel gevraagd en een uitdaging kan ik jullie vertellen, stuk ongeduld wat ze is _O-

Maar ze is zo echt ontzettend verwend geworden, en denk dat haar blije pretbek en gedrag in de foto's al meer dan 1000 woorden zegt - filmpjes die ik Kim heb gestuurd zijn ook echt te hilarisch voor woorden maar die moet ik jullie helaas ontzeggen hier haha.

Let's begin!

Het mag dan wel mooi zijn ingepakt, maar Arya was on a mission. De doos MOEST asap open en ik heb letterlijk aan de doos moeten trekken om 'm terug in handen te krijgen, om 'm verder open te maken want ze was echt niet van plan mij te laten helpen en vastbesloten het wel even zelf te regelen allemaal (wat je hier en daar ook ziet aan de afgeknaagde stukken aan de zijkant, dat ze er heel erg hard haar best voor deed _O- )
Afbeelding

Yes, hij is open! En wauw, wat is ie goed gevuld! Ik snapte al meteen waarom Arya's kop 1000x in die doos verdween en ik haar met zoveel moeite telkens eruit kreeg. De hele bodem lag bezaaid met lekkers; konijnen oren en koekjes!
Afbeelding

In de tussentijd maakte ik het kaartje open, welke bovenin de doos lag en als eerste open gemaakt moest worden <3 Arya probeerde zich in de tussentijd te vermaken met de doos en ging mij erna even alerten vanachter de kaart dat ik eens moest opschieten - zie die blik :')
Afbeelding

Mijn lieftallige zoontje en Arya's best buddy was net zo enthousiast en wilde graag mee doen, dus hij heeft Hint 1 open gemaakt en ging voorlezen (ik heb de brief erna zelf na gelezen want ik moest in de tussentijd 100x schelden op Arya dat ze MOEST WACHTEN want die kop bleef maar in die doos en tussen de cadeautjes in verdwijnen :'). Bij de aanhef van deze lieve brief was het vermoeden al zeer sterk dat Kim en Cody onze Santa's waren gezien het feit dat er nog maar een X aantal bokkers over waren die nog niet geraden waren als Santa, en de leuke persoonlijke dingen en herinneringen die we samen maakten erin verwerkt zitten.
Afbeelding

In de tussentijd heeft Arya besloten dat hint 2 overbodig was (die zat ook in een envelop en dat was dus een woordzoeker, heel erg leuk!) en zette letterlijk haar tanden in Hint 3, wat ingepakt was met een leuk lintje er omheen. Daar maakte ze binnen enkele secondes korte Mette mee en trok zo de helft van de verpakking eraf, waarna we een baby flesje tegen kwamen. Toen wist ik het echt 1000% zeker wie onze Santa is en niet lang erna heb ik Kim ook gelijk een appje gedaan om haar te bedanken voor het toffe pakket waar we in een sneltrein tempo doorheen vlogen met unboxen omdat Arya de versnipperaar zoals ik eerder al zei, bloedje fanatiek was :')

Nu was het dan tijd om aan de cadeautjes te beginnen... *\o/*
Maar niet zonder Sansa die uiteraard zich ook moest komen bemoeien met alles.
Arya maakte van dat moment ook weer graag gebruik om dan ook weer lekker die doos in te duiken en zoveel mogelijk koekjes naar binnen te werken die ze te pakken kreeg :') Sansa heeft zich lekker vermaakt met het inpakpapier en de snippers die in de doos als opvulling zaten #catsbelike.
Afbeelding

Cadeautje 1 en 2 werden vakkundig door Arya zelf open gemaakt. Geen foto's hiervan, wel filmpjes waar ze lekker enthousiast het inpakpapier eraf snippert. Ik kan daar zo van genieten, ze is zo'n blij ei wanneer ze cadeautjes openmaakt <3 Binnenin zat een hele leuke knuffelbeer, waar ze heel lang aan zat te snuffelen en ik denk omdat ze haar vriendje Cody heeft geroken <3 De mond knuffel vind ik echt te leuk, ik zei al tegen d'r dat ze een kusje van Cody heeft gekregen hihi (dat laatste heeft Cody serieus echt een keer gedaan bij d'r toen we de eerste keer gelopen hebben samen en terrasje gedaan hebben en we hadden een heeeeerrrlijke wandeling gehad en op het terras komt Cody even gezellig doen bij Arya, wil kusje geven en toen werd ie afgesnauwd de arme kerel :') Ik vind deze knuffel dus logischerwijs echt even hilarisch en symbolisch binnenkomen hahaha)
Afbeelding

Het feestje was nog lang niet voorbij! Op naar de volgende, en hier heb ik dan wat beter in beeld kunnen brengen hoe heerlijk ze het vind om cadeautjes open te maken haha. Ik kreeg al geen poseer foto meer voor elkaar, zoals je ziet gaat ze in de achtergrond gezellig door met versnipperen nadat deze toffe fles uitgepakt werd! Arya vind flessen speeltjes altijd super leuk, en daar vloog ze net ook al mee door het huis heen, lol.
Afbeelding

Heel veel lekkers mocht ook niet ontbreken, waarvoor Arya's dank haha. De vlees strips, zoals je op de foto's ziet, had ze al bijna zelf opengemaakt zoveel zin had ze erin _O- De grote zak met grotere knaag dingen zitten ook al gaten in _O- En niet dat ze nog niet genoeg gesnoept had van de losse snoepjes in de doos, maar de veelvraat kreeg uiteraard ook nog even een lekkere vlees strip van me om van te genieten.
Afbeelding

Dan sluiten we het uiteraard af met een complete haul foto en een mooie overzicht foto van de ravage welke we aangericht hebben tijdens de unboxing :') <3
Afbeelding

Vreselijk verwend, ontzettend dankbaar! Dankjewel Kim & Cody en hopelijk tot snel weer een keer voor een gezellig rondje en een warme chocomelk erna op een terrasje <3

In de tussentijd is Milan bijna klaar met de woordzoeker. Ik heb hem beloofd dat hij morgen de rest zelf mag afmaken, hij vond het zo leuk haha. Sansa heeft zich nog meer vermaakt met de vulling van de doos en Arya heeft me geholpen opruimen a.k.a. gevallen snoepjes tussen de snippers uitzoeken want die snippers en ravage mocht ik uiteraard zelf opruimen :')
Afbeelding

Ondertussen ligt Arya KO :') Het unboxen heeft haar uitgeput hahahaha
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 19-12-22 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 22:29

Ho wacht, ik moet even schakelen dat je een zoon hebt die kan lezen. Op de 1 of andere manier heb ik jou in mijn hoofd als iemand die begin de 20 is _O-

Super leuke pakketten weer. Wat top dat alles altijd zo goed past bij de honden <3

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 22:30

Moestuin schreef:
Ho wacht, ik moet even schakelen dat je een zoon hebt die kan lezen. Op de 1 of andere manier heb ik jou in mijn hoofd als iemand die begin de 20 is _O-

Super leuke pakketten weer. Wat top dat alles altijd zo goed past bij de honden <3

:') If only! Was ik dat nog maar, omg :j
Ik ben 33, zoon lief wordt 10 in februari. Ik was dus wel begin 20 toen ik mama werd hihi!
Zoonlief deed zo z'n best, maar ik had het te druk met Arya in het gareel houden want die had geen geduld :')

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 22:32

Super leuk verslag Melissa, zo leuk ook dat Milan er enthousiast van wordt en wilt helpen :D

Die lippen waren ook beetje symbolisch. Cody geeft altijd al zijn vriendjes en vriendinnetjes kusjes <3

Zoals ik eerder al zei: ik vond het zo lastig omdat jullie eigenlijk alles al hebben :') Super fijn dat jullie er blij mee zijn :D

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 22:35

Heerlijk pakket voor Arya! <3

DayDream21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 22:41

Seven schreef:
Vandaag kwam ik thuis mwt een pakketje voor de deur die volgens wisper wel echt extreem lekker rook *\o/*

Binnen mocht ze hem goed bekijken en wat een geweldig pakket, allemaal kleine gevouwen kerstboompjes met hints erin geschreven echt geniaal.
[ [url=m/amB1FV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook onze kattedame was geïnteresseerd
[ [url=m/SgGkx8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn,hap
[ [url=m/z1PM0a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qCCzic.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtige gehaakte sneeuwvlok, waar m'n zoontje gelijk mee vandoor ging <3
[ [url=m/KtLM8n.jpg]Afbeelding[/url] ]

Weer hap :=
[ [url=m/mX2txO.jpg]Afbeelding[/url] ]
En hap
[ [url=m/8zYoDa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tJ3e9i.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een top speeltje 1 van d'r favorieten die al helemaal gesloopt was dus deze kwam precies op tijd
[ [url=m/BkbymQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Allemaal heerlijke snacks waar al meerdere gelijk in d'r bekkie gingen :Y) ik moet dus wel even weten waar die weg kwamen. Vooral de rondjes was gelijk hebben <3

En dan nog een geweldige hondenpuzzel.
Wij hebben er al meerdere en deze nou net niet dus ook daarin een schot in de roos.
Ze ging er gelijk bij en het trek laadje had ze al snel open, ik had niet eens tijd er ook snoepjes in te doen :D
[ [url=m/m1ASL4.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uGE7VX.jpg]Afbeelding[/url] ]

De buit voordat mevrouw de helft op had gegeten :9

[ [url=m/FYrB6O.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daydream21 ben jij onze SS?

Jaaa dat klopt! Fijn dat jullie er blij mee zijn. De kleine snacks komen van Pets Place :P

Ontzettend leuk om alle verslagen te lezen en de blije hondjes te zien :D

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 22:53

Wat een leuke unboxings weer. Iedereen wordt goed verwend. <3

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 23:55

CaptainJS schreef:
Ik ben een beetje overboard gegaan met de snoepjes en botjes :o. Er kwamen er steeds meer bij.

Haha vind ze helemaal niet erg xD
Ik ga alleen met een knijper zitten als ze dat grote stinkbot krijgt
Maar ze vind ze erg lekker

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 08:43

Wat een heerlijke chaotische boel bij iedereen <3

Daydream
Dat word dus vaker naar de petsplace want die snoepjes waren allemaal al op als ik d'r niet een beetje had tegen gehouden :=

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:01

Yeey wij hebben ons pakket geopend! Sorry sorry SS voor het lange wachten want wat heb je een mooi pakket gemaakt en wat past het allemaal goed bij Dieke!

Hier het foto verslag

Eerst moest de doos nog van de hoge kast want dieke liet het afgelopen tijd niet met rust! Dus moest mijn stiefvader op de bank.
Afbeelding

Zodra het stond was dieke er als de kippen bij.
Afbeelding

Open maken!!
Afbeelding

Leuk verpakkingsmateriaal en ze was er meteen mee vandoor
Afbeelding

Toen vonden wij een geweldig leuk groot touw! Direct een hit!
En een lief briefje die dieke perongeluk scheurde Oeps
Afbeelding
Afbeelding

Hierna hele mooie ingepakte pakjes
Afbeelding

We vonden niet 1! Maar wel 2 super toffe halsbanden!! 1 met cupcakes (toen dacht ik even, zou het cupcakes en jip zijn.. maar die waren al geraden) en 1 lichtgevende (mijn moeder is super blij met deze in het donker bij de boerderij)
Afbeelding
Afbeelding

Verder vonden wij nog een hele handige waterfles voor wandelingen!nu al zin om die te gaan proberen, Paw balm, nog een bal met touw. Ook een grote hit! Stuiterde al bijna de kerstboom in en volgens dieke het belangrijkste een grote doos markiesjes!
De hele buit met de happy ontvanger

Afbeelding

En de hint!
Een kompas van Freek vonk.
Ik denk dus dat lieve Freek van Mavantos onze Secret santa zijn? .

Afbeelding

Je zei in je brief niet aan lijstje gehouden maar wees gerust.
Wij zijn er echt heel erg blij mee! Dankjewel!

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 16:29

Zo te zien is Dieke content met het pakket en je hebt het helemaal goed geraden! De lichtgevende halsband kan je opladen via het kabeltje dat erbij zit. Het kompas kan je gebruiken voor al die tochten met de waterfles. Freek zal je de weg wijzen :')

Het touw was wat groter dan verwacht. Ik had dezelfde voor Freek mee besteld. Nouja, de foto spreekt voor zichzelf! _O-

Afbeelding

Onze SS geen paniek, ben nog niet eraan toegekomen om opnieuw te zoeken nav je tip! Dit komt hopelijk vanavond of morgen als ik tijd heb :j

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 16:44

Awh freek heeft een lifesize

Ik ben nog geen kabeltje tegengekomen bij de halsband. Maar zo te zien lijkt het een oude usb aansluiting dus hebben vast nog wel ergens een kabeltje liggen :D

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 17:00

Eloya schreef:
Awh freek heeft een lifesize

Ik ben nog geen kabeltje tegengekomen bij de halsband. Maar zo te zien lijkt het een oude usb aansluiting dus hebben vast nog wel ergens een kabeltje liggen :D

Het kabeltje zat in het plastic zakje van de halsband. Maar het is inderdaad een oude usb aansluiting. Lastig trouwens om dingen te kopen voor zo'n grote hond! Voor m'n gevoel was alles ineens miniatuur :')

Suusw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 18:22

Seven: waren bijna je hints verdwenen :+

AfricanLady: dat hoofd van Leslie met die bal, helemaal tevreden <3

Cursebreaker: Arya is gewoon een hele goeie uitpak assistent :D Vind wel dat je er evengoed nog mooie poseerfoto's van haar hebt weten te maken :j

Eloya: Dieke trekt ook een heerlijk hoofd met haar buit :D

Mavantos: Freek is ervan onder de indruk :j :D

Wat een prachtige pakkettenweer met creatieve hints *\o/*

Ninette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 18:24

Nog een paar pakketjes te gaan spannend...KimD bij deze nog compliment voor jou...wat heb je het goed georganiseerd allemaal. Beer en ik vonden het heel leuk om mee te doen en hopelijk volgend jaar weer. Ook nog een compliment voor iedereen, ik vind het een heel fijn positief topic geworden waar iedereen leuk op elkaar reageerde en interesse had voor elkaar. :+:

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 18:30

Ja echt suusw
Ze zei in elk mooie boompje hap :=
Maar ik heb ze gelukkig kunnen redden

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 19:47

Wat een leuke pakketten echt super!!
Geweldig die foto van Freek “speeltje waar ga je met Freek naartoe”?
En al die zippy paws speeltjes! Afgelopen week hadden we een sprookjes destijds in het dorp het is dat het echt slecht weer was want sneeuwwitje liep rond met “the evil queen” had zo graag een foto gemaakt met Raya!

ik ben nog steeds aan het na genieten van mijn pakket ondanks het ziek zijn. Mila zoekt steeds de knop op om erop te drukken want ik had ingesproken “ik wil een snoepje” Emma is verzot op haar roze struisvogel die ik al 2x om mijn hoofd geslingerd kreeg. En ze worden nu tot padvindertjes benoemd door hun matching bandanas

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 20:03

Leuk te lezen dat het pakket zo in de smaak viel <3
Hopelijk ben je snel beter!

Hier ook nog steeds heel blij met ons pakket :D
Faizah had het denkspel al snel onder de knie, en wordt al enthousiast als ik em op de tafel zet om te vullen :))

WendyShet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 21:24

De pakketen zijn echt leuk en iedereen maakt er ook zo'n tof foto verslag van! Nog maar een paar te gaan denk ik