was gezellig. meet vind ik ook een goed idee Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
was gezellig. meet vind ik ook een goed idee
hoop ook dat hij/ zij snel naar buiten mag
Je ziet het toch wat beter met licht
gelukkig is t helemaal goed gekomen
even lekker uitgeslapen , is gelacht bekend? hanny_jelke schreef:lovestobias_ schreef:denk dat gister gewoon alle mensen van de dierentuin t ff wouden zien,en ze nu de rust krijgen..
nee stonden ook kinderen bij en kwamen kinderwagens langs.
volgeens mij waren het bezoekers.
meschien dat ze het nu even afgesloten hebben voor de rust van saar en haar jong
Nomanji schreef:hanny_jelke schreef:nee stonden ook kinderen bij en kwamen kinderwagens langs.
volgeens mij waren het bezoekers.
meschien dat ze het nu even afgesloten hebben voor de rust van saar en haar jong
Wat heb jij geweldige ogen dat je dat op een zwart wit camera dat kan zien tussen de boomstammen door.
Daar liepen gister gewoon mensen met kinderen en kinderwagens langs.
Air schreef:Op 1 cam zie je een poort hoorDaar liepen gister gewoon mensen met kinderen en kinderwagens langs.

Nomanji schreef:Air schreef:Op 1 cam zie je een poort hoorDaar liepen gister gewoon mensen met kinderen en kinderwagens langs.
Midden in de nacht, meen je dat nou? Vind ik eigenlijk schandalig dan, gun Saar haar rust, ze was aan het bevallen.
En die kleine zouden ze ook wat rust moeten gunnen na de geboorte, dat was een hele happening voor hem, geboren worden.
Nee dat vind ik niet kunnen, misschien na een dag rust maar om nou meteen de mensenmassa erbij te halen..
Wel stom dat ik ze niet gezien heb dan.

Air schreef:Ja midden in de nacht is de dierentuin open en komen er ouders met kinderen..
Niemand heeft het toch over 's nachts