Ilsje87 schreef:ik vind het circus ook niet helemaal je-van-het. Dierentuin vind ik leuk/goed mits de dieren goed gehouden worden en niet 'gevangen' worden om in gevangenschap verder te leven.
Dat verhaal van Morgan vind ik doodzonde, dat beest zit nu in een bak water terwijl ze daar niet hoort. Aan de andere kant denk ik ook niet dat je zo een beest nog kan terug zetten in het wild, dus ja wat doe je dan? Anders dan het beest gewoon afmaken.
Afmaken ben ik niet voor, ze zouden dan een uitzettingstraject voor haar moeten bedenken. Ze hadden haar destijds in moeten laten slapen. Ze had niet langer dan 24 uur nog geleefd. Maar joh, dat kost geld en dat is niet de bedoelen van orka's en dolfijnen, die moeten geld opbrengen niet kosten. Zodra ze veel te gaan kosten en weinig opbrengen, zal een dolfinarium de eerste zijn die ze zonder traject in zee pleurt. Want af laten maken om financiele redenen valt die goed bij het publiek, die zien liever een free willy, al dan niet goed uitgezet of uitkomst.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-09-12 14:19, in het totaal 2 keer bewerkt