Mijn kat leert iets nieuws als zon clicker klikt mag ie gaan eten, ik hoef alleen maar NEE! Te zeggen en hij durft niet meer
De andere begrijpt het verkeerd -__- die denkt dat als de clicker op zijn toontje klikt, jaja er zijn verschillenden klikjes,dan denkt ie dat ie NIET mag eten en word ie bang
Ik heb Jack gisteren opgehaald en ze hadden al verteld dat hij boos was, maar zo''n boos poezebeest heb ik nog nooit gezien Mee naar huis genomen en daar was het al snel weer goed Ik kreeg in de praktijk al een paar kopjes en het was echt op de DA gericht
Hij is gespalkt en mag wel wat rondhupsen, maar moet als wij er niet zijn in een bench of ik een kleine ruimte. Nu hebben we niet echt een kleine ruimte en in de bench flipt hij hem gewoon, dus ik laat hem loplopen en zorg dat hij nergens op kan springen, als we er niet zijn gaat hij in de bijkeuken met de bench waar hij dan in kan slapen. Maandag moet hij terug komen en gaat hij opnieuw onder narcose, wordt er een nieuwe foto gemaakt hoe het gaat. Tis een rare breuk, maar het gaat wel weer goed komen
Tis alleen heel moeilijk om hem rustig te houden!! Hij wil overal op springen en is heel helder en lijkt door de pijnstillers niet erg veel pijn te hebben.........
beterschap Sakkia, van de zomer ook een kat met gebroken poot gehad en werd echt gek van d'r want die dacht na 2 dagen al dat ze wel weer over op kon klimmen en springen, dus veel in de bench gezeten voor haar eigen bestwil.
roxiie
Geplaatst: 18-01-13 21:48
Leuk allemaal bokkers met katten. Wij hebben een aanloop kat n huis genomen, die oude rakker vermaakt zich best bij ons op de bank
Echter willen wij al een tijdje een heilige birmaan (kitten) aanschaffen, maar ik ben als de dood dat ik bij een broodfokker terecht kom. Hier nog iemand met ervaringen of goede catterys met heilige birmanen?
Kwam gisteren thuis en zag meteen dat Koshka het zwaar had... Dacht dat hubs smorgens z'n meds was vergeten te geven, maar nee... Ik gauw weer gegeven, maar het biedt weinig verlichting... En we zitten al geruime tijd 'stiekem' op een overdosis vochtafdrijvers... Hij heeft afgelopen maandag z'n 12e verjaardag gehaald, maar ik denk dat het ophoudt nu. Ik heb al gecheckt: onze eigen DA heeft weekenddienst...
Ojee, hij leefde al in geleende tijd en heeft het knap volgehouden, maar als je dan ziet en voelt dat het nu echt te zwaar voor hem wordt... Het blijft hard slikken.
Mijn kleine Faery heeft een wondje en ze blijft eraan krabben...er groeit al weer wat haar terug maar zou ik er toch iets op smeren? Ben alleen bang dat ze dan haar pootje gaat aflikken waarmee ze net aan haar wondje heeft gekrabt..en dan krijgt ze het dus binnen...
Sterkte mamamiesje. Je weet dat dit moment er aan zat te komen (zo te lezen), maar het blijft echt het minst leuke deel van dieren hebben .... afscheid nemen.
Jack doet het redelijk, hij mag best graag in de bench zijn en daar zit hij dan ook veel. Af en toe wil hij eruit omdat hij even op schoot wil of op de vensterbank! Daar til ik hem dan op en een paar keer per dag til ik heb naar de kattenbak! Voordeel is dat hij wel wat mag lopen! Maar goed het is een jonge kat dus hij wil ook graag spelen, dat ging vanmorgen even mis toen er een vogel voor zijn neus ging zitten aan de andere kant van het raam. Vogel hipte verder naar het andere raam dus hij wilde snel vanuit de keuken naar de kamer rennen en toen sprong hij dus toch rond 6 uur in de avond merk ik dat hij pijn krijgt en krijgt hij zijn metacam, dan ligt ie de rest van de avond wat stoned in de bench Maar s morgens is hij echt het heertje hoor Hij is nog knuffeliger geworden trouwens, lijkt wel of ie ons heel erg dankbaar is! Hij is niet bij me weg te slaan. Net even woonkamer schoongemaakt en dan hupst hij vrolijk achter me aan met zijn muis in zijn mond. Die heeft hij overal bij zich, denk er over om hem maandag als hij weer een dagje opgenomen wordt ook maar mee te geven, misschien wordt ie daar wat rustiger van?
Sabientjeuh
Geplaatst: 19-01-13 14:43
Hallo,
Kom ook even binnenvallen, ik heb 4 poesen. Een asbak lapjes kat van 4 jaar. Een grijs met witte X ragdoll van 2,5 jaar. En dan nog 2 kinderen van de X ragdoll. Een grijs gestreepte met wit, en een eigelijke zuivere ragdoll maa kleur en karakter, zijn nu 4 maand. Eigenlijk is dat best heel apart, aangezien ze door een grijze asbak is gedekt....
Zal me hier ook maar eens melden, want ik krijg een blauw rusje Mijn 'surrogaat moeder' (heb gebroken met mijn 'echte moeder') fokt rusjes en ik krijg er eentje voor mijn verjaardag en kerst (beetje verlaat cadeautje hihi). Zo lief van haar! Heb alles meegekregen vanaf de dekking en ken moeder en vader van de kittens dus ook. Ze zijn nu nog in de maak, Xena (mamapoes 1) is nu 6 weken zwanger en Anouska (mamapoes 2) is nu 5 weken zwanger. Grappige is dat Xena precies op mijn verjaardag uitgeteld is, als de bevalling begint krijg ik een belletje en gaan we de kittens samen op de wereld helpen
Als jullie dat leuk vinden, kan ik hier en daar eens wat foto's plaatsen van hoe alles verloopt?