Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tiffany schreef:Ben ik het niet mee eens Winsel,
Kleintjes zijn met 6 weken al behoorlijk af en kunnen dan al heel goed alleen de wereld verkennen. Ideaal zou 8 weken zijn idd maar om de jongen bij een nieuw nest te laten lijkt me niet verstandig.
Nagano schreef:Tiffany schreef:Ben ik het niet mee eens Winsel,
Kleintjes zijn met 6 weken al behoorlijk af en kunnen dan al heel goed alleen de wereld verkennen. Ideaal zou 8 weken zijn idd maar om de jongen bij een nieuw nest te laten lijkt me niet verstandig.
nee ik dus ook ze was echt niet meer lief voor dit nest en ze dan er bij te laten nog 2 weekjes dat ging echt niet goed
en ze aten en dronken echt al zelf en waren voor niets bang
WinSel schreef:Ik zeg niet dat ze bij de moeder moeten blijven als deze een nieuw nest heeft
Maar alle oudere jongen samen appart van de moeder houden
Ze leren namelijk de belangrijkste dingen nog van elkaar, ookal lijken ze nog zo zelfstandig
Arme moeder,
, dan de twijfelaars nog eens bekijken , blij dat er geen rammen zijn al mis ik het wel het zien opgroeien van die spruiten....
Verkeerd gedacht,

WinSel schreef:Hoe gaat het nu op de zorgboerderij met alle konijnen daar ?
, 1 van de duo is bij de club in gesprongen maar zover geen haar gevonden en geen spoor van de ontbrekende dame...(heb dan ook 4 zwarten nu buiten) De eenden maken een ter ing bende en ze mogen alleen buiten water hebben daarom , maar ge;ukkig betrap de konijnen er vaak genoeg op dat ze bij elkaar liggen met de hele club bij de hooiruif. 1 Cliënt die met niet een heel hoog verstand mest elke week het grote hok uit dat gaat goed , ik probeer het kleine hok in de stal ook vaker door andere uitgemest te krijgen maar kost wat moeite. Mag ze graag wat bij brengen en de 'aggresieve' is een dotje , al met al kan het slechter.
. De 'aggresieve'(Tik) was een herrie schopper , en een grote zwarte is meestal een hormoon bom. Maar als Luna (zit in de stal onder Tik) bij Bob (Die moest wijken voor Tik , anders liep hij nou in het bos) is dan heb ik weer ruimte , ik wacht rustig af want ze hebben wilde plannen voor duitse reuzen....
WinSel schreef:Oech jakkes, hou dat dier ff normaal vast :S
Maare hebben ze daar wel ruimte genoeg voor dan of stoppen ze die ook in een hokkie ?